غواص عملیات والفجر8 اروندرود گفت: بانوان با حفظ حجاب و عفاف و مردان با غیرت و شرافت در حفظ خون شهیدان و آرمان های انقلاب اسلامی سهیم هستند.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۳۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
احمد فرخنده،غواص عملیات والفجر 8 اروند رود در گفت‌و گو با خبرنگار اعزامی سپاه استان در شلمچه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطره ای کوتاه از عملیات والفجر هشت پرداخت و گفت: نیروهای عراقی در عملیات والفجر 8 ،پنج ردیف مین کاشته بودند و برای ایجاد مانع مقابل رزمنده ها در بین مین ها نیز سیم خاردار کار گذاشته بودند که رزمندگان غواص با رحمت خداوند توانستند از آب عبور کنند و در این عملیات به پیروزی برسند.

وی خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهیدان هستیم و باید این خون را با قوت حفظ کنیم و امروز که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حقیقت واژه شهید، وطن پرستی،عفت و اسلام و... است ؛ما باید با تمام توان مقابل این هجمه ها بایستیم.

فرخنده بیان کرد:شهیدان برای حفظ حجاب و عفت غیرتمندانه به جبهه رفتند و از جان خود گذشتند؛ بنابراین امروز خانم ها با حفظ حجاب و عفت خود و آقایان با غیرت و شرافت خود در حفظ خون شهیدان و آرمان های انقلابی امام خمینی(ره) سهیم هستند.

وی افزود:هنوز نبرد هست و جنگ به اتمام نرسیده دیروز جنگ با توپ و تفنگ بود امروز دشمن بر سر افکار مردم خیمه زده و جنگ نرمی به راه انداخت که از جنگ با توپ و تفنگ سخت‌تر است ما باید ایستادگی کنیم تا در این جنگ نرم نیز با افتخار پیروز شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها