جانشین سپاه استان سمنان خبر داد؛

اعزام بیش از 3 هزار سمنانی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز95

جانشین سپاه استان سمنان از اعزام بیش از 3 هزار سمنانی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۵۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
اسحاق هراسانیان در حین سرکشی از مقر شهید شوکت پور در اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از سمنان به مناطق عملیاتی جنوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا اظهار داشت: در سال 94 حدود 5 هزار دانش آموز از استان سمنان در اردوی راهیان نور جنوب شرکت داشتند که از این تعداد سه هزار دانش آموز دختر و دو هزار دانش آموز پسر بودند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار دانش آموز نیز جهت حضور در اردوی راهیان نور غرب کشور از استان سمنان به این مناطق اعزام شدند.

جانشین سپاه استان سمنان با اشاره به حضور پرشور و شعور دانشجویان سمنانی در اردوی راهیان نور گفت: 1700نفر دانشجو از دانشگاه های مختلف استان از یازدهم تا 25 اسفندماه در این سفر معنوی حضور یافتند و حض و بهره معنوی را از این اردوها گرفتند.

هراسانیان عنوان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر مردم سمنان از اردوهای راهیان نور پیش بینی می کنیم امسال بیش از سه هزار نفر در اردوی راهیان نور نوروزی حضور یابند.

جانشین سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه در مجموع سالیانه15000نفر در اردوی راهیان نور غرب و جنوب حضور پیدا می کنند خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم که 3000نفر از استان سمنان در قالب کاروان های مردمی و خانوادگی در ایام عید راهی این مناطق شوند.

وی، آشنایی با شهدا و راه آنها، تجدید پیمان با شهدا،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،تقویت جبهه مقاومت،تقویت ارزش های دینی و مذهبی،تقویت ولایتمداری و پایبندی به ولایت را از جمله مهمترین اهداف راهیان نور برشمرد.

هراسانیان گفت: از مردم دعوت می کنیم که در این مناطق زیبا و معنوی دیدن کنند؛ چرا که هرکسی که یک بار در این مناطق حضور پیدا می کند دفعات بعدی با ذوق و علاقه خاصی به این مناطق می آید.

وی بیان کرد: مردم عزیز استان می توانند با خودرو های شخصی خود به این مناطق بیایند و ما در دو مقر در خوزستان آمادگی ارائه خدمات به این عزیزان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار