مدیرعامل خانه مطبوعات همراه با مسئول بسیج رسانه مازندران و نماینده اعزامی خبرگزاری ایسنا مازندران از مناطق جنگی جنوب در دوران دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹


خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا منطقه مازندران مدیرعامل خانه مطبوعات همراه با مسئول بسیج رسانه مازندران و نماینده اعزامی خبرگزاری ایسنا مازندران از مناطق جنگی جنوب در دوران دفاع مقدس بازدید کردند.
به گزارش ایسنا طی روز بیست وهفتم اسفندماه مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران و مسئول بسیج رسانه با حضور در مناطق جنگی جنوب ابتدا وارد مسجد جامع خرمشهر شد.

بر اساس این گزارش پس از اقامه نماز در مسجد جامع خرمشهر تیم رسانه‌ای استان وارد اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر شد و با اعضای خبری کمیته رسانه ای راهیان نور سپاه کربلا دیدار و از خبرنگاران اعزامی تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا مدیر خانه مطبوعات مازندران پس از بازدید از مجتمع اردویی شهید باکری خرمشهر به همراه تعدادی از خبرنگاران به نهرخین محل اجرای عملیات کربلای 5 رفته و از بیانات راویان بهره مند شدند.


بر اساس این گزارش مدیر عامل خانه مطبوعات به همراه گروه رسانه‌ای اعزامی از استان مازندران به منطقه شلمچه مشرف شدند و با اقامه نماز و گزارش خبری و تصویری بهره معنوی بردند.


بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی کاروانهای راهیان نور سال جاری با همکاری روابط عمومی سپاه کربلا، استانداری، اداره کل ارشاد، خانه مطبوعات و بسیج رسانه به شکل زیبایی محقق شد و امید است با تمهیدات بسیج رسانه به سبب ارتباط مستقیم با خبرنگاران در خانه مطبوعات، در ارایه خدمات رفاهی به خبرنگاران شاهد حضور فعال خبرنگاران باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها