خبرهای داغ:
کارشناس‎گردشگری اداره میراث‎فرهنگی وگردشگری شهرستان‎البرز:
کارشناس‎گردشگری اداره میراث‎فرهنگی وگردشگری شهرستان‎البرز گفت: در روزهای سال‎جدید، ستاداسکان مسافران‎نوروزی با همکاری اداره آموزش‎وپرورش شهرستان‎البرز پذیرای مسافران نوروزی و فرهنگیان عزیز خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۶۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

به گرارش خبرگزاری بسیج ،حیدری کارشناس گردشگری شهرستان البرز گفت: هرساله ستاد تسهیلات‎سفر با حضور رؤسا ومدیران ادارات شهرستان‎البرز برگزار می شود که امسال نیز جلسات‎مربوطه برگزار و در کمیته‎های ۹گانه نسبت به تقسیم‏ وظایف و انجام‏ اقدامات‏ مقتضی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه‎داد: در روزهای سال‎جدید، ستاداسکان مسافران‎نوروزی با همکاری اداره آموزش‎وپرورش شهرستان‎البرز، ۲ مرکز را در شهرمحمدیه و الوند آماده نموده است که این مراکز پذیرای مسافران نوروزی و فرهنگیان عزیز خواهند بود.

این مسئول با بیان‎اینکه تدابیرلازم برای اسکان‏ اضطراری مسافران ‏نوروزی اندیشیده شده است عنوان کرد: امامزادگان احمدومحمود(علیهم السلام) واقع‎در جاده قدیم تهران و مسجد دوطفلان‏ مسلم(ع) واقع‎در جاده و جاده بوئین‏ زهراء برای اسکان‏ اضطرای مسافران‏ نوروزی درنظر گرفته شده است.

حیدری خاطرنشان‎کرد: تیم‎های بازرسی متشکل ازنمایندگان  شبکه بهداشت، نیروی‏ انتظامی، تعزیرات حکومتی، شبکه دامپزشکی، اوقاف و فرمانداری شهرستان‎البرز بر کلیه مراکز‏اقامتی، خدمات بین راهی، مسافرخانه‎ها، جایگاه‎های عرضه‎سوخت و … نظارت خواهندداشت که تاکنون بازدید‏های مختلفی از مراکز رفاهی ‏وخدمات بین‏ راهی  سطح شهرستان‎البرز صورت گرفته است.

کارشناس‏ گردشگری اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان‎البرز بیان‎داشت: درطول ایّام‎ نوروز موزه تنوع زیستی محمدیّه پذیرای علاقمندان به محیط‎زیست خواهد بود و اضافه‏ کرد: نمایشگاه صنایع‏ دستی هنرمندان شهرستان نیز ۳الی ۱۲ فروردین ماه سال‏ آینده در نگارخانه شهرالوند برگزار خواهد شد.

وی‎افزود: بروشور و نقشه‎ راهنمای‎گردشگری استان و شهرستان‎البرز تهیه و برای توزیع دراختیار ایستگاه‎های جمعیت هلال احمر و نیروی‎انتظامی قرارگرفته است.

این مسئول یادآور شد: مسافران‎نوروزی و مردم شهرستان‏ البرز می توانند مشکلات وتخلفات موجود درسطح شهرستان‏ البرز را با کشیک مستقردر ادارات‎مربوطه و یا از طریق شماره‎ تماس ۶-۳۲۲۴۷۰۰۵ با کشیک اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان‎البرز درمیان بگذارند.

3001/پ/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها