امام جمعه بافق گفت: هيچكس مجاز نيست به بهانه نوروز حريم ارزشها را بشكند و قداست وطن آيت الله حاج شيخ محمد تقي بافقي (ره) بايد حفظ شود .
کد خبر: ۸۶۵۱۹۷۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام سليماني در خطبه هاي آخرين نماز جمعه سال گفت: هيچكس مجاز نيست به بهانه نوروز حريم ارزشها را بشكند، قداست وطن آيه الله حاج شيخ محمد تقي بافقي(ره) بايد حفظ شود.

خطیب جمعه بافق ضمن تبریک پیشایش عید نوروز به دیدار مجمع طلاب با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار ایشان رهنمودهایی را به طلاب فرمودند: انقلابی بودن و ماندن و عمل کردن مهم است.

وی خاطر نشان کرد: نفوذی که ایشان فرمودند شروع شده است و حتی در بعضی از روحانیون اثر کرده است و مواضع خصمانه ای نسبت به نظام و انقلاب گرفته و می گیرند.

امام جمعه بافق در ادامه اظهار داشت: خیلی از افرادی که انقلابی بودند الان تغییر مسیر داده اند و بعضی زندگیشان به خاطر انقلاب اداره می شود، اموراتشان می گذرد ولی حاضر نیستند اسمی از مقام معظم رهبری ببرند و یا حداقل دعا کنند.

حجت الاسلام سلیمانی برخورد و تذکر دادن به چنین روحانیونی را وظیفه مردم دانست واظهار کرد: روحانیت در مقابل نظام که خونهای زیادی برای آن ریخته شده است مسئول هستند و باید پاسدار انقلاب باشند.

وی ایستادگی و ثبات قدم روی اصل انقلاب، پاسداری از آرمانها و ارزشهای انقلاب، پایبندی به گفتار و عملکرد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) و سرلوحه کار خود قرار دادن را از وظایف روحانیون برشمرد و بیان داشت: بدانیم که توطئه نفوذ دشمن یک هدف است نه توهم و آنانی که مسئله نفوذ را توهم می پندارند یا بصیرت کافی ندارند و یا در مسیر دشمن آگاهانه و یا ناآگاهانه قدم گذاشته اند که این البته یک هشدار است.

خطیب جمعه بافق تاکید کرد: روحانیون روحیه استکبار ستیزی نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیسم داشته باشند. مرزبندی بین دوست و دشمن را بدانند و البته بعضی یا از روی عمد یا نداشتن آگاهی و بصیریت این حد و مرزها را قاطی می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به سفر رئیس جمهور ویتنام به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ویتنام سالها مستعمر کشور فرانسه و انگلیس است ولی مقابل ورود آمریکا ایستادگی کرد و پیروز شد.

امام جمعه بافق روز ۲۹ اسفند ملی شدن صنعت نفت و یاد خاطر آیت الله کاشانی را گرامی داشت و با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و بیرون رفتن از وابستگی اقتصادی کشور به فروش نفت بیان کرد: باید اقتصاد کشور را به سمت تولید وصادرات غیر نفتی برود. تا دشمنان با پایین آوردن قیمت نفت نتوانند لطمه ای به اقتدار کشور وارد نکنند.

وی هدف دشمن از نفوذ علمی و اقتصادی نابود کردن ریشه های این نظام عنوان کرد و در مورد راه نفوذ علمی و اقتصادی گفت: با وارد کردن اساتید خارجی به دانشگاه ها وارد کردن فرهنگ و هنرروی جوانان اثر بگذارند. با تلاش سربازان گمنام امام زمان شناسی شده جلو آن گرفته شد. در بحث نفوذ اقتصادی با رفت وآمد می خواهند جریان آندولوس را رقم بزنند تمام هستی ما را به باد دهند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دشمن به صورت شبکه در خانه های ما به وسیله ماهواره ها و شبکه اجتماعی و اینترنت دارد نفوذ می کند اظهار کرد: دشمن با این ابزار کانون خانواده ها را هدف گرفته و بی اعتمادی را در خانواده ها بین اعضای خانواده ایجاد می کند و عملا بستر گناه و فحشا را به کانون خانواده ها می کشد.

نماینده ولی فقیه بافق در مورد روزهای شیرین سال ۹۴ برای کشور اظهار داشت: نفوذ ما در منطقه نسبت به سالهای قبل خیلی بیشتر شده است و حادثه ای که گوشه از اقتدار کشور را نشان داد دستگیری ۱۰ تن از افسران آمریکایی که به آبهای ما وارد شده بودند.

افتتاح فازها ۱۵ و۱۶ پارس جنوبی و رونمایی از قدرت موشکی کشور و در آخر حضور ۶۵ درصدی مردم در انتخابات اخیر نمونه از دستاورد ها و افتخارات امسال بود.

امام جمعه بافق با اشاره به ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی از آزمایشهای موشکی جدید ایران خاطر نشان کرد: این آزمایش ها کنگره آمریکا و اسراییل را لرزانده است. ایران جواب تهدید را با تهدید نشان داد. چرا با دم شیر بازی می کنید.

وی خواستار تلاش در زمینه اقتصاد مقاومتی شد و گفت: با اقتصاد مقاومتی راه های تهدید اقتصادی بسته می شود که متاسفانه در این چند سال گام موثری در بحث اقتصاد مقاومتی برنداشته ایم.

وی در پایان از دست اندرکاران کمپ گردشگری شهید برزگری و شورای تامین شهرستان خواست با توجه به حضور گردشگرهای مختلف مراقب باشند شئونات اسلامی در شن زارها با توجه به توریستها که از نقاط مختلف می آیند رعایت شود و خدایی ناکرده وجهه اسلامی شهر از بین نرود و اگر گزارشات مبنی بر عدم رعایت این اصول برسد هفته آینده تذکر خواهم داد.

ارسال نظرات