امام جمعه پارس آباد:

هيئت نظارت با حاميان تخريب كننده برخورد كند

امام جمعه پارس آباد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان از هيئت نظارت و اجرايي خواست با حاميان تخريب كننده يكي از كانديداي راه يافته به دور دوم مجلس برخورد كنند.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۹۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار داشت: در حالي كه انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار به دور دوم كشيده شده، حاميان و طرفداران يكي از دو كانديداي راه يافته به دور دوم، اهرم، تخريب، اهانت و تهديد كانديداي رقيب را در پيش گرفته و از الفاظ زشتي استفاده مي كنند كه اين كار بسيار زشت و زننده است.
 
 
 
 
 
وي با بيان اينكه هر چه چقدر حاميان و طرفداران اين كانديدا از اهرم تخريب استفاده كرده به ضرر همان كانديدا خواهد بود، از هيئت نظارت و اجرايي شهرستان خواست ضمن دعوت از حاميان و طرفداران كانديداي تخريب كننده، آنها را توجيه كرده تا خداي ناكرده در انتخابات دور دوم پيش رو مشكلي پيش نيايد.
 
 
 
رشادي تصريح كرد: باید نامزدهای انتخاباتی حاضر در دور دوم اخلاق مداری را اولویت کارهای خود قرار دهند تا دور دوم همانند دور اول انتخابات پرشور و با حضور اکثریت برگزار شود.
 
 
 
امام جمعه پارس آباد با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران در ۲۹ اسفند، گفت: استکبار سال‌های سال ثروت و ذخایر ملی کشور را به تارج برد و سرمایه نفت ایران را چپاول کرد و ظلم و ستم‌های بسیار بر ملت ایران روا داشت اما به همت آیت الله کاشانی در دولت دکتر مصدق توانستیم با لغو قرارداد صد ساله دست ظالم انگلیس و استکبار را از این ذخایر و سرمایه کشور کوتاه کنیم و خودکفایی و سرافرازی نظام را به ارمغان آوریم.
 
 
 
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز با بیان اینکه آمریکا بار دیگر دشمنی خود را با ملت و نظام جمهوری اسلامی نشان داد، بيان كرد: پس از آزمایش موشک های دوربرد، آمریکا پرونده این موضوع را به شورای امنیت برد اما حمایت شورای امنیت باعث شکست آمریکا شد.
 
 
 
رشادي با اشاره به‌روز دوم فروردین سالروز هجوم وحشیانه نیروهای سفاک ستم‌شاهی به مدرسه فیضیه قم افزود: دوم فروردین‌ماه یادآور واقعه تلخ اما مهم در تاریخ انقلاب است که سالروز هجوم وحشیانه نیروهای سفاک رژیم ستم‌شاهی به مدرسه فیضیه قم در سال 42 که مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) است.
 
 
 
خطيب نمازجمعه پارس آباد همچنين با تبريك فرارسيدن سال نو با اشاره به روز جهانی آب، تأکید کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی باید مصرف آب به صورت بهینه صورت گیرد و مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا در آینده با بحران آب و کم‌آبی مواجه نشویم.
 
 
 
وي به 4 فروردین سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و در پايان از عوامل حفاظت انتظامات مصلي امام خميني(ره) اين شهرستان در برقراري نظم و امنيت در برپايي نماز عبادي سياسي روزجمعه قدرداني كرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار