بدون توجه به توانایی های داخلی نمی‌توان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دست یافت و این امر مغایر با نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۹۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در آخرین خطبه سال 94 با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی های خود بر پیشرفت این کشور تاکید کرده است که این امر با واردات کالا محقق نخواهد شد بلکه این پیشرفت در سایه تقویت پایه ها داخلی نظام محقق خواهد شد.
 
 
 
وی افزود: هدف اصلی کارگزاران نظام اسلامی باید پیشرفت اصولی و با عزت است بنابراین بدون توجه به توانایی های داخلی نمی‌توان به این پیشرفت دست یافت و این امر مغایر با نظام اسلامی است.
 
 
 
وی تاکید کرد: بلعیده شدن توسط قدرت‌های جهانی را نمی توان پیشرفت دانست لذا این پیشرفت سوری بوده و تنها در کوتاه مدت محقق خواهدشد در حالی که با پیشرفت واقعی می‌تواند نسل‌های آینده را نیز از این پیشرفت بهره مند کرد.
 
 
 
امام جمعه مشگن‌شهر گفت: در صورتی که تولیدات داخلی مورد بی مهری مسئولان قرار گیرد و واردات کالا جای انان را در بازار بگیرد اقتصاد این کشور دچار مشکل شده و بیکاری بیش از این در کشور گسترش خواهد یافت لذا از دولت مردان انتظار می‌رود بیانات مقام معظم رهبری را برای خود الگو قرار داده و در پیشرفت حقیقی این کشور اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد داخلی و تولید ملی را مد نظر قرار دهند.
 
 
ارسال نظرات