مستندساز سپاه مازندران در انديمشک و هفت تپه

مستندسازان اعزامي به همت سپاه استان مازندران با همكاري مركز صدا و سيماي استان جهت توليد گزارش و خبر و تصويربرداري از حضور پرشور و شعور زائران در مناطق عملياتي جنوب راهي اين سرزمين شده اند.
کد خبر: ۸۶۵۲۰۱۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۷

خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از استقرار گروه اعزامي مستندساز سپاه استان مازندران در انديمشك خبر داد.

حسینعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج مازندران با ارائه گزارشي از فعاليت هاي گروه اعزامي مستندساز اظهار داشت: اين گروه شب گذشته وارد انديمشك شد و در پادگان شهيد جعفر زاده مستقر شد.

وي خاطرنشان كرد: مستندسازان اعزامي به همت سپاه استان مازندران با همكاري مركز صدا و سيماي استان جهت توليد گزارش و خبر و تصويربرداري از حضور پرشور و شعور زائران در مناطق عملياتي جنوب راهي اين سرزمين شده اند.

معاون روابط عمومی سپاه استان مازندران بيان داشت: اين گروه مستندساز در بدو ورود با چندگروه دانشجويي، زائران و مسئولان حاضر مواجه شدند كه گزارشي مفصل در اردوگاه تهيه کردند.

رضایی خاطرنشان كرد: اين گروه مستندساز در انديمشك به مدت سه روز استقرار دارند كه در مدت حضورشان از مناطق هفت تپه ، فتح المبين و ديگر يادمان ها به تهيه گزارش و ساخت مستند چند قسمتي خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها