حبیب عبداللهی گفت: آن چیزی که فراموش شده و درباره اش صحبت نمی شود جبهه ی مقاومت اسلامی همان خط ایران،عراق،سوریه،لبنان و فلسطین است که ان شاءالله این روزها آزاد می شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۰۲۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ بسیجیان حوزه 120 حضرت آسیه(س) با جانباز مدافع حرم کربلایی "حبیب عبداللهی" به جهت اطلاع از وضعیت جسمانی و سلامتی این رزمنده دیدار داشتند.

جبهه مقاومت اسلامی فراموش شده است/ هدف مدافعان حرم دفاع از ناموس اسلام است/ نگاه مردم به مدافعان حرم نگاه کاسب های دویست میلیونی نباشد

این جانباز مدافع حرم که از ناحیه چشم مجروح شده است از جنگ و هدف اصلی خود با زبانی شیوا و رسا می گوید: من اولین بار است که اینگونه خاطره تعریف می کنم.

یک روز در قرارگاه با شهید محمد اینانلو عکس یک شهید را دیدیم که زیر عکس نوشته بود شهید مقاومت اسلامی و مدافع حرم ... ؛ همانجا به هم وصیت کردیم اگر هر کداممان شهید شدیم زیر بنرهایمان بزنند "شهید مقاومت اسلامی و مدافع حرم ..."

عبداللهی دفاع از حرم اهل بیت(ع) را یک افتخار دانست و گفت: این افتخار نصیب آنهایی است که خالصانه رفتند و مزدشان را گرفتند و این خیلی به من و امثال من بر نمیگردد و اگر ما معتقدیم که حضرت قمر بنی هاشم (ع) مدافع حرم حضرت زینب است که دیگر کار تمام است.



وی بابیان این که آنچه برای ما اهمیت داشت در درجه ی اول بعد از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) جبهه ی مقاومت اسلامی بود،افزود:  آن چیزی که فراموش شده و درباره اش صحبت نمی شود جبهه ی مقاومت اسلامی همان خط ایران،عراق،سوریه،لبنان و فلسطین است که ان شاءالله این روزها آزاد می شود.

این مدافع حرم گفت: اگر داعشیان ملعون در سوریه موفق می شدند سوریه تبدیل به حیاط خلوت اسرائیل می شد و در عراق پیش روی می کردند،عراق را می گرفتند،هتک حرمت می کردند وهمانطورکه مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیرشان فرمودند ما باید در کرمانشاه و همدان با اینها می جنگیدیم.

وی باتاکید بر اینکه هدف ما فقط یک هدف نبود بلکه هدف های زیادی داشتیم گفت: شهید محمد اینانلو از دوستان قدیمی من بود و باهم بزرگ شدیم و همیشه از محمد زیاد صحبت می کنم چراکه یکی از دلایلش رفتن او و ماندن من است.

عبداللهی  ادامه داد:یکی از اهداف من و محمد همین چادر هایی است که برسر شماست، شمایی که ناموس ما هستید و از این رو وظیفه خود دانستیم تا بجنگیم و دفاع کنیم و این را از زمانی متوجه می شوید که در آن غربت اسلحه دستت گرفتی روی تپه های خان طومان داری می جنگی ,تیر بار داره میزنه و تو ذهنت اینا میاد که تو برای چی داری می جنگی و خیلی از هدف های دیگه که من رأس آنها را گفتم.

جبهه مقاومت اسلامی فراموش شده است/ هدف مدافعان حرم دفاع از ناموس اسلام است/ نگاه مردم به مدافعان حرم نگاه کاسب های دویست میلیونی نباشد

وی تصریح کرد: این که می گویم چادر یک وقت است کسی هم چادری نیست،مانتویی هست و بد حجاب , بالاخره یک اعتقادی در خودش داره ولی به خاطر کمبودهایی که دارد می خواهد خودنمایی کند و حالا با یک شکل متفاوت تری در اجتماع حضور پیدا می کند ، به نظرم آنها هم ناموس شیعه محسوب می شوند و ما نمی توانیم جدایشان کنیم چراکه هیچ کدام مان دست نوشته نداریم که ما می رویم بهشت و هیچ کدام ما نمی توانیم قسم بخوریم که آن ها می روند جهنم .. یعنی چادر شما و محاسن من هیچ تضمینی برای بهشت رفتن ما نیست.


جبهه مقاومت اسلامی فراموش شده است/ هدف مدافعان حرم دفاع از ناموس اسلام است/ نگاه مردم به مدافعان حرم نگاه کاسب های دویست میلیونی نباشد

این جانباز مدافع حرم با بیان این مطلب که اگر کسی بی حجاب است دلیل بر جهنمی بودنش نیست گفت: ممکن است این گونه افراد سزای کار خودشان را در این دنیا با مرگ مفاجات و یا سردرگمی در عالم برزخ دهد و این یک چیز طبیعی است بزرگانی را داشتیم که لحظه ی آخر به خاطر دلبستگی به یک ساعت روی دیوار که به آن علاقه داشتند مشرک از دنیا رفتند و خیلی هم مانند رسول ترک داشتیم.

وی گفت: با اینکه بعضی از این افراد بی معرفت هستند و به ما به دیده ی کاسب هایی نگاه می کنند که به خاطر دویست میلیون رفتند جنگیدند ولی باید بدانند آن ها هم ناموس ما هستند و تا پای جان از آن ها دفاع میکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها