مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه از اعزام دو گروه جهادی متشکل از 40 جهادگر بسیجی به منطقه محروم جلگه رخ از توابع شهرستان تربت حیدریه در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۰۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
محمدعلی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تربت حیدریه، افزود: گروه های جهادی بسیج دانشجویی در قالب دو گروه برادر و خواهر و متشکل از ۴۰ جهادگر از تاریخ ۶ تا ۱۲ فرودین ۹۵ برای ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی در روستاهای محروم جلگه رخ تربت حیدریه بمدت یک هفته مستقر می شوند.

وی اظهار کرد: این گروه‌های جهادی متناسب با توان علمی و تخصص و در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان خدمات ارائه می‌کنند.

یعقوبی اردوهای جهادی را ماکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: اردوهای جهادی بهترین فرصت است تا فرهنگ ناب انقلاب اسلامی ایران در محروم ترین و دور دست ترین روستاهای کشور تبیین و گسترش یابد.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: در این اردوها جهادگران از نزدیک با مشکلات و موانع مردم در مناطق محروم بخوبی آشنا می شوند و انعکاس دهنده خوبی برای مسئولین و کارگزاران نظام به جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها