خبرهای داغ:
حرف دل یک فرزند شهید:

همه باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و نگذاریم خون شهداء پایمال شود

پزشک بسیجی فرزند شهید اسماعیلی حضور در راهیان نور را موجب زنده شدن خاطرات شهداء دانست و گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و نگذاریم خون شهداء پایمال شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۱۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
خانم دکتر سمیه اسماعیلی از بسیجیان شهر قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: حضور هر ساله همسر بنده در این مناطق و علاقه زیاد خودم به شهادت و راهیان نور باعث شد که من نیاز بدانم که فرزندانم را نیز در این محیط رشد کنند و سال تحویل در کنار پدر خانواده بوده و سال نو را در این محیط شروع کنیم محیطی که آغشته به خون هزاران شهیدان است.
شهیدانی که با جان فشانی و ایثار خود به فکر آینده کشور و مردم بودند و حق است که امروزه همه آحاد ملت ادامه دهنده راه آنها باشیم.
از سال 78 اکثر سالها در این مناطق سال نو را با بیعت با شهداء شروع کردیم و این بخاطر وجود آرامش در این فضا و مناطق است و اگر هم شرایط طوری باشد که نتوانیم به این مناطق بیاییم لحظه سال تحویل در گلزار شهدای استان قزوین هستیم.
یکی از علت های حضور ما در این مناطق این است که بچه های ما با سیره شهدا آشنا شده و با اعتقادات شهداء و ارزش آنان برای والدینشان آگاهی پیدا کنند به نظر بنده راهیان نور خیلی در تغییر و تحول روحیات مردم تاثیر گذار است و زمانی که در این مناطق حضور پیدا کرده و سخنان راویان را شنیده که از گذشت و فداکاری های شهداء می گویند، متحول شده و از این سفراحساس رضایت می کنند.
 این تأثیر گذاری ها و این حرکت عظیم به دلیل حضور شهداء در این مناطق است که اگر دل صاف باشد آنها را درک خواهیم کرد، باید خاطرات شهداء فراموش نشود و ما ادامه دهنده راه شهدا بوده و نگذاریم خون شهداء پایمال شود و دنباله رو اهداف آنها باشیم.
ما با برنامه ریزهای دشمن هیچ سنخیتی نداریم و دشمنان از اهداف شوم خود نا امید می شوند، حضور پرشور جوانان در این مناطق  به دشمن بیانگر این است که جوانان امروز ما همواره در راه شهداء و اهداف آنها قدم برمی دارند.
از لحاظ فرهنگی نیز حضور جوانان به همراه خانواده ها در این محیط باعث می شود بدانیم شهداء در این مناطق چه سختی ها، رشادتها و فداکاری هایی بخاطر امنیت و آسایش ما و حفظ ارزش های و آرمان های انقلاب و دین اسلام متحمل شدند.
 اگر جوانان از لحاظ اعتقادی خوب آگاه نشده باشند خیلی راحت در فضاهای مجازی تحت تاثیر هجمه دشمن قرار می گیرند ولی در راهیان نور همه معنویات با آرامش گفته شده و باعث آگاه شدن جوانان می شود و از این رو راهیان نور خیلی اهمیت دارد.
 توصیه من به عنوان یک زائر به مردم این است که از معنویات این مناطق استفاده لازم را ببرند و ادامه دهنده راه شهدا بوده و در راه اسلام قدم بردارند و همواره مدافع مقام معظم رهبری و اسلام باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها