خبرهای داغ:
یکی از زائرین شهرستان قزوین گفت: رمز سر بلندی و موفقیت کشورمان همین پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۱۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، از صبح امروز کاروان های راهیان نور سپاه استان قزوین راهی مناطق عملیاتی شدند که خبرنگار ما در اتوبوس حضور داشت و در یک مصاحبه ای که با یکی از زائرین خواهر قزوینی انجام شد و علت حضور ایشان را در منطقه جویا شدیم که گفت: در امر اول آشنایی بیشتر با شهداء و الگوپذیری آنها در زندگی خود و دوم اینکه با حضور خود در این مناطق پی به این موضوع ببریم که ما بعد از گذشت سی سال از جنگ هنوز به یاد آنها هستیم حتی در روزهای شاد سال مثل عید نوروز.
وی در پاسخ به سوال اینکه چرا تصمیم گرفتید عید امسال را با وجود اینکه پنج سال مشرف می شید دوباره درکنار شهدا و به دور از خانه و خانواده هستید، اظهار داشت: آرامشی که در این مناطق هست دست نیافتنی است و با گذشت پنج سال هر سال که به این مناطق می آیم چیزهای بیشتری یاد می گیرم و معنویت درونم بیشتر می شود و هر ساله عهد پیمان جدیدی با شهداء می بندم.
خواسته این زائر از شهداء این است که هر ساله 10000صلوات نظر شهدا می کنم که اگر کار بهتری پیدا کنم که بعد از یک ماه حاجت گرفته ام.
توصیه شنیدنی این زائر به عموم ملت ایران این بود که هموراه پشتیبان ولایت فقیه باشند و قدمی از ولایت فقیه نه جلوتر و نه عقب تر بردارند که رمز سربلندی و موفقیت کشورمان همین پیروی از ولایت فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها