خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۵۲۱۱۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، از صبح امروز کاروان های راهیان نور سپاه استان قزوین راهی مناطق عملیاتی شدند با حضور خبرنگار خبرگزاری بسیج در اتوبوس و در مصاحبه ای که با یکی از زائرین چهره آشنا شهر البرز بنام مداح اهل بیت مرتضی بخشی انجام شد، علت حضور ایشان را در منطقه جویا شدیم که عنوان کرد: که 13سال است که توفیق آن را دارم در کنار شهدا سال نو خود را جشن می گیرم و سال نوی خود با یاد شهیدان دوران دفاع مقدس شروع می کنم که قوت خاصی می گیرم.
 وقتی از ایشان پرسیده شد علت حضور پی در پی در این مناطق چیست، اظهار کرد: حس و حال غیر قابل توصیفی دارد و از این حس و حال لذت بسیاری می برم اگر توفیق داشته باشیم هر ساله در این مناطق حضور می یابم.
این برادر بسیجی در ادامه صحبت خود گفت: از شهدا چیزهای بسیار زیادی گرفته است و بسیاری از موفقیت های خود را مدیون شهداء است و هر ساله با حضور خود بیعت و پیمان با شهداء می بندد.
این مداح اهل بیت اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی بزرگ در سطح کشور است که می تواند در برابر هجمه های فرهنگی که دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران تدبیر کرده اند، مقابله کند و فقط باید خلوص نیت داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها