یک رزمنده دفاع مقدس گفت: همه رزمندگان در زمان جنگ گوش به فرمان ولایت بودند و از تبلیغات دشمنان هراسی نداشتند و همه با شجاعت و جوانمردی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن را به زانو درآوردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۲۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش گروه مستند ساز اعزامی سپاه استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب مستقر در شلمچه گفت‌و‌گویی با محمدرضا ابولحسنی رزمنده دفاع مقدس،جانباز 55 درصد که 4 سال حضور پر افتخار در دفاع مقدس داشت.

محمدرضا ابولحسنی در گفت‌وپو با خبرنگار اعزامی سپاه استان در شلمچه اظهار داشت:همه رزمندگان در زمان جنگ گوش به فرمان ولایت بودند و از تبلیغات دشمنان هراسی نداشتند و همه با شجاعت و جوانمردی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن را به زانو درآوردند.

وی با اشاره به اینکه ترفند جدید دشمن تهاجم و نفوذ فرهنگی در ایران است، افزود:کشورهایی که با ایران به مذاکره پرداختند چیزی به ایران اضافه نخواهند کرد آنان در فکر نفوذ هستند و این هم یکی از ترفند های آنان است.

این رزمنده دفاع مقدس با تأکید براینکه جوانان باید هوشیار باشند؛اذعان داشت:اگر رهبر همین امروز اشاره کنند همه ما باز هم به صحنه می‌آییم و در کم ترین زمان حاضر می‌شویم و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن در مقابل ما قد علم کند ما دوباره زانو های دشمن را می‌شکنیم و پوزه آنان را به خاک می‌مالیم.

گفتنی است؛ محمدرضا ابوالحسنی، قایق ران لشکر محمدرسول‌الله(ص) و همچنین رزمنده در عملیات کربلای چهارم و پنجم بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها