خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان:

هرچه داریم از شهدا است

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان گفت: امروز هرچه داریم از شهدا داریم و باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم؛ ال آن ها نیز هنگام سختی ها و طلب کمک دست ما را بگیرند.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۲۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان حجت الاسلام والمسلمین برهانی به همراه خانوده خود در مقر قائمیه در منطقه عملیاتی جنوب اظهار داشت: همه رزمندگان استان قبل از اعزام به خط مقدم ابتدا در این محل حضور پیدا می کردند؛ این مکان مقدس است و روزی شهدای این مرز و  بوم روی این خاک قدم می گذاشتند.

 وی ادامه داد: من به همراه خانواده ام به عشق شهدا این مسیر طولانی را آمده ایم و از شهدا می خواهم ما را رهسپار کربلا کنند؛ در این مسیرطولانی همه ی سختی ها بر ما شیرین بود چرا که با عشق و علاقه ی قلبی به شهدا قدم در این راه گذاشتیم؛شهدا رفتند تا امروز من و خانواده ام در کناریکدیگر در آسایش و آرامش زندگی کنیم؛ بنابراین باید قدر شهدا و جان فشانی های آن ها را بدانیم.

 استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنانتصریح کرد: امروز هرچه داریم از شهدا داریم و باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم؛ ال آن ها نیز هنگام سختی ها و طلب کمک دست ما را بگیرند.

برهانی افزود: همه ی مسلمانان باید مراقب نفس خود باشند و از ائمه و شهدا یاری بخواهند تا از صراط مستقیم منحرف نشوند؛ امروز دشمن سخت در تلاش است تا ملت همیشه در صحنه ی ایران را به سمت خود جذب کند؛ اما خوشبختانه ملت ایران هر گام خود را با بصیرت برمی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها