خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز استان با بیان اجرای طرح ترنم تبسم در موضع گسترش فرهنگ نماز، گفت: 110 نمازخانه بین شهری تجهیزو بیش از 300 هزار بروشور و 2000 لوح فشرده در موضوع نماز توزیع شده است.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۲۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اجرای طرح ترنم تبسم در سطح استان افزود: این طرح با هدف ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در مقوله نماز و نیز تجهیز مساجد و نمازخانه های بین راهی جهت رفاه حال مسافرین و زائرین برگزار شد.

خامه یار با اشاره به توزیع بیش از 300 هزار بروشور و 2000 لوح فشرده با موضوع نماز با همکاری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، افزود: 7 نماز خانه توسط سپاه و 20 نماز خانه توسط شهرداری برای این طرح اختصاص یافته است.

وی با اشاره به بازدید 110 نماز خانه بین راهی و تجهیز آنها برای ایام نوروز، ادامه داد: در برخی از این نماز خانه های بین راهی نماز جماعت برگزار می گردد، که بطور ویژه در مسجد اهل بیت(ع)، واقع در عوارضی قم- تهران، در کنار برگزاری نماز جماعت، جهت پاسخگویی به مسائل شرعی برای بانوان و آقایان بطور شبانه روز افرادی مستقر هستند.

خامه یار با بیان شروع طرح ترنم تبسم پیش از ایام نوروز، افزود: این طرح با مشارکت کمیته متشکل از ستاد اقامه نماز، سپاه استان، معاونت امور زائرین استانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی، در سطح استان و اماکن مذهبی بین راهی استان در حال برگزاری است.
ارسال نظرات