کد خبر: ۸۶۵۲۱۵۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

در آستانه آغاز نوروز 95 سردار بابایی با حضور در روستای منصوره سادات شهرشادگان استان خوزستان ، گروه جهادی علمدار مازندران را دیدار کرد و از نزدیک با روند فعالیت دانشجویان آشنا شد.

خبرگزاری بسیج مازندران، در آخرین روز سال 94 سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا با هیئت همرام در محل اجرایی اقدامات جهادی شادگان حاضر شده و فعالیت گروه جهادی علمدار مازندران را مورد ارزیابی قرار داد.

در این دیدار که چندین ساعت بطول انجامید سردار بابایی پس از بازدید خانه در حال ساخت محروم این روستا و حضور در کلاس آموزشی خردسالان روستا از مسجد در حال ساخت روستا هم دیدن کرد.

در این برنامه سردار بابایی بعد از شنیدن نقاط ضعف و قوت اجرای ساختمان سازی مسجد توسط رحیمی مسئول گروه راهکار رسیدن به هدف را تبیین کرد و گفت: به منظور تسریع ساخت مسجد همکاری و کمک های مردمی موثر ترین راه هاست.

فرمانده سپاه کربلا افزود: ساخت مسجد دارای ثواب دنیوی و اخروی است لذا هرکس به اندازه توان خود بر اساس نرخ تمام شده هرمتر مربع ساختمان، می تواند با تقبل حداقل یک متر تا بی نهایت، در این امر خیر سهیم گردد تا ضمن برخورداری عزت دنیا ذخیره ای برای اخرت کسب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها