در آستانه سال نو و بهار نود و پنج بخش عقدا همانند سالهای قبل آماده پذیرایی از هموطنان مسافر می باشد.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۵۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا،در آستانه سال نو و بهار نود و پنج بخش عقدا همانند سالهای قبل آماده پذیرایی از هموطنان مسافر می باشد.

پایدار بخشدار عقدا در این مورد گفت:با توجه به اینکه سال 95سال خوش آمد گویی به استان یزد می باشد جهت رفاه حال مسافران عزیز باهکاری ادارات تمهیداتی را اندیشیدم در این موضوع درمدخل ورودی ورودی شهر ایستگاه رفاهی و خدمات دهی سازمان جوانان هلال احمر برپا گردیده که گذشته از ارائه نقشه استان به مسافران عزیز اقدام نسبت به تست فشار و قند خون آنان می نمایند.

همچنین در کنار این ایستگاه سلامت برای شادشدن روحیه مسافران و برپایی سنت زیبای ایرانی سفره هفت سین راه اندازی شده است ازآنجا که بافت قدیم شهر عقدا بافتی منحصر به فرد است از سال قبل تاکنون حدودا هشتاد درصد از این بافت به نحوه مطلوبی مرمت گردیده تا به بهترین شکل مورد بازدید عزیزان مسافر قرار گیرد.

وی در مورد اسکان مسافران گفت:در قسمت اسکان دو دبیرستان و چهار حسینه در سطح بخش از روز 28اسفندماه آماده پذیرایی گشته و تا پایان روز سیزده به در این مکان ها فعال می باشد.

پایدار بیان داشت،با فراهم کردن این امکانات امیدواریم که سال جدید به مسافران عزیز بگذرد و مقدم آنان را به بخش تاریخی عقدا گرامی می داریم.


ارسال نظرات