عیدانه جانشین فرمانده سپاه عاشورا به معلولان مرکز توانبخشی میانه

خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه عاشورا از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی زیر ۱۴سال نرگس میانه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۲۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی قادری در این بازدید که با حضور مادران کودکان معلولهمراه بود با اشاره به اینکه این فرزندان معصوم امانت الهی در نزد شما خانواده هاست، اظهار داشت: شمادر معرض امتحان خداوند متعال قرار گرفته اید و باید در مقابل معیشت الهی سر تعظیم فرود آورده و برای رسیدن به رستگاری صبر پیشه کرد.

وی با بیان اینکه در این دنیا هرفردی به گونه ای مورد امتحان الهی قرار می گیرد، افزود: امتحان شما مادران یقینا به نوعی سخت تر از دیگر افراد و خانواده هاست و اگر صبر و استقامت داشته باشید در این مسیر مقدس و در خدمت این بچه های معصوم به عنوان مادران و مربیان این عزیزان مطمئنا" مشمول عنایت الهی می شوید.

قادری تصریح کرد: حرف زدن راحت است و بنده مشکلات و مصیبت های شما را لمس نمی کنم و با آن ها روبرو نشده ام و هرگز نمی توانم آن موقعیتی را که شما دارید درک کنم ولی حتما آن مقام و منزلتی که شما در نزد پروردگار در خدمت به این کودکان کسب کرده اید به هیچ وجه قابل قیاس با هیچ مقامی نیست.

در این بازدید که با حضور جانشین سپاه عاشورا، فرمانده سپاه میانه و مسئول بسیج سازندگی سپاه میانه برگزار شد از خانواده های معلولین ذهنی مرکز توانبخشی نرگس با اهدای کارت هدیه به عنوان هدیه عیدانه قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار