آیت الله مدرسی:

در سال جدید باید از سخن بدون عمل پرهیز کرد/اقتصاد مقاومتی؛ کلید حل مشکلات اقتصادی دولت و ملت

امام جمعه حومه شرقی یزد با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی مشکلات دولت و ملت را برطرف خواهد کرد، و با عملی کردن آن با توجه به پارامترهایی که در قانون مشخص شده است، مردم از تنگناهای اقتصادی بیرون می‌آیند.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۳۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت الله سید محمد کاظم مدرسی ضمن تبریک و شادباش سال فاطمی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری بیشترین نیاز جامعه را رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست و گفت: این نامگذاری از آن جهت است که هم دولت از لحاظ اقتصادی در تنگنا وجود دارد و هم مردم تحت فشارهای اقتصادی هستند.

عضو شورای فرهنگی استان یزد تأکید کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اقتضای زمان و نیازمندی‌های جامعه بعد از توجه به مسائل فرهنگی در ذیل عنایت حضرت فاطمه(س) مسئولان را به اقدام و عمل در رابطه با تقویت بنیه‌های اقتصادی درون زا که همان اقتصاد مقاومتی است گوشزد کرده اند.

امام جمعه حومه شرقی یزد افزود: اقتصاد مقاومتی مشکلات دولت و ملت را برطرف خواهد کرد، و با عملی کردن آن با توجه به پارامترهایی که در قانون مشخص شده است، مردم از تنگناهای اقتصادی بیرون می‌آیند.

آیت الله مدرسی با تأکید بر تقویت بنیه‌های اقتصادی جامعه ، ادامه داد: برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی نیاز به همدلی و همزبانی دولت و ملت وجود دارد و باید از شعار دادن و سخن بدون عمل پرهیز کرد و اقدامات عملی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، حمایت از تولید داخلی و خرید آن و تجدید نظر در خصوص برخی مسائل مانند مالیات بر ارزش افزوده که در برخی موارد باعث وجود مشکل شده است، انجام داد.

یزد آوا/

ارسال نظرات