خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین

اقتصاد مقاومتی راه پویایی کشور ما می باشد

نامگداری امسال نشان از اهمیت اقتصاد کشور است .
کد خبر: ۸۶۵۲۲۴۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک سال جدید به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال اشاره کرد و گفت: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبری نامگذاری شد،  نشان از اهمیت ویژه اقتصاد در کشور است که مسئولین و مردم در این موضوع اقدام جدی و کاملاً عمل کننده باشند.
وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن قصد دارد کشور ما را از استقال طلبی خارج کند و با روی کار آوردن گروهک های تروریستی داعش و ... در منطقه قصد ترساندن و فروپاشی کشور ما را دارند که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.
عدالتی شربیانی در اظهار کرد:  ما با برنامه ریزی مناسب در بحث اقتصاد می توانیم کشور را از وابستگی و از تحریم ها نجات دهیم و اقتصاد مقاومتی راه پویایی کشور ما می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین یکی از موثر ترین راه های مبارز ه با فشار و دشمنی دشمنان با نظام انقلاب اسلامی را اقتصاد مقاومتی خواند و ابراز کرد: باید در راستای همین اقتصاد مقاومتی تلاش زیادی بکنیم و تحت فرمان مقام معظم رهبری که راهبرد سال جدید را بر ملت تعیین کردند، عمل کنیم

3001/ت/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها