خدمات رسانی هلال احمر استان، در ابتدای نوروز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جریان بازدید از خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی توسط پایگاه‌های هلال احمر اردبیل اظهار داشت: تعداد 917 دستگاه خودرو به پست‌های ثابت جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه کرده و مورد راهنمایی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۵۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عزت‌الله ضربی در جریان بازدید از خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی توسط پایگاه‌های هلال احمر اردبیل اظهار داشت: تعداد 917 دستگاه خودرو به پست‌های ثابت جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه کرده و مورد راهنمایی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه 105نفر از مسافران در روز جمعه به خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت نوروز مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: در این روز 12 نفر کودک ار فضای دوستدار کودک استفاده کرده و 48 نفر هم با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت تست قند خون و تست فشار خون داده‌اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در روز جمعه یک هزار و 44 اقلام اعم از بروشور، نقشه، کیسه زباله، دعای سفر و غیره بین مسافران توزیع شده است.

ضربی با بیان اینکه در طرح ایمنی و سلامت نوروزی 15 پست ثابت توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل ایجاد شده است، افزود: در این طرح 10 خیمه نماز، 10 فضای دوستدار کودک و 12 ایستگاه سلامت هم راه اندازی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز از امدادرسانی به مسافران گرفتار شده در برف و کولاک خبر داد و گفت: 270 دستگاه خودرو شامل یک هزار و 80نفر مسافر در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای امدادی هلال احمر استان به کمک آنها شتافتند.

عزیز ارشادیان با اشاره به محوری که مسافران در آن گرفتار شده بودند، تصریح کرد: این خودروها در کیلومتر 22 محور خلخال به اسالم گرفتار شده بودند که امدادرسانی شده و به محور اصلی برگردانده شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه هلال احمر با به‌کارگیری 3 تیم عملیاتی، 8 نفر نجاتگر، 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی به امداد رسانی پرداخت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک دستگاه سمند خبر داد و افزود: در این حادثه 5 نفر حادثه دیده و 5 نفر مصدوم شده بودند.

ارشادیان با بیان اینکه 2 نفر از مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امام خمینی پارس‌آباد منتقل شدند، گفت: 3 نفر دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه جاده‌ای در کیلومتر 15 محور پارس‌آباد به اردبیل و در منطقه اولتان روی داده بود که 2 تیم عملیاتی هلال احمر با 6 نجاتگر و 2 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شده بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار