ایستادگی روی پای خود با نگاه به دیگران و خارج به دست نمی آید لذا هر کس یا خانواده ایرانی با توجه ویژه و همت ، تلاش و ایمان در اقتصاد کشور باید گوشه ای از کار را در دست بگیرد تا ضمن برطرف کردن نیازمندی داخلی احتیاج و وابستگی به بیگانه را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۷۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
 خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی در حاشیه آئین سال 1395 در گفتگو به خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: از سرزمین  هفت تپه و قدمگاه رزمندگان لشکر 25 کربلا سال نو را به مازندرانی ها تبریک عرض نموده   و سالی که در پیش داریم  بنام مقابله منسجم با استکبار است.
سردار بابایی با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری گفت: مقابله با استکبار با تلاش، کوشش و مقاومت در عرصه ها بویژه مقابله عملی در جهاد اقتصادی محقق می شود.
فرمانده سپاه کربلا در پیام سال نو اشاره کرد: صدها بار  به دولت مردان تدگر دادیم  و انتظار است تا مسئولین از محدوده حرف خارج شده و جدیت در عمل به داشته باشند.
وی گفت:  اگر بناست در مقابل دشمن موفقیت و پیروزی کسب کنیم  باید بدانیم امروز راهبرد دشمن فشار  اقتصادی بر مردم است تا مردم را خسته  و دلزده کنند.
 سردار بابایی اظهار کرد:  ملت ما که در طی جنگ تحمیلی توانست  با بیش از 200هزار شهید نقشه دشمنان را خنثی کند باید در عرصه اقتصادی هم روی پای خود بایستد.
این مسئول یاد آورشد:  ایستادگی  روی پای خود  با نگاه به دیگران و خارج به دست نمی آید لذا هر کس یا خانواده  ایرانی  با توجه  ویژه و همت ، تلاش و ایمان  در اقتصاد  کشور باید گوشه ای از کار  را در دست بگیرد تا ضمن برطرف کردن نیازمندی داخلی   احتیاج  و وابستگی به بیگانه  را از بین ببرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها