مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

راهیان نور؛معرفی کننده انقلاب در سراسر دنیا

یک استاد دانشگاه گفت: ضروری است که برنامه اردوهای راهیان نور همچنان استمرار داشته باشد بسیاری از کشورها در دنیا آرزوی چنین برنامه هایی را دارند راهیان نور می تواند به عنوان الگوی انقلاب در سراسر دنیا مطرح باشد.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۴۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

نور محمدعلیپور استاد دانشگاه در گفتگو باخبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: انسان موجودی است که مرتباً به راهنمایی و افزایش معلومات نیازدارد از این جهت باید شهدا را به عنوان الگو برالی نسل جوان امروز معرفی کنیم.

وی ادامه داد: پاکی و صداقت همواره در طول زندگی شهدا موج می زند و فقط به ندای پروردگارشان می اندیشیدند لذا لازم است راه و مسیر شهدا به نسل جوان امروزی یادآوری شود.

مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویر احمد خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور، زنده کننده خاطرات شهدا و معرفی کننده الگوی مناسب زندگی برای نسل امروزی است معرفی کننده کسانی که از وطن خود دفاع کرده و برای رسیدن به معنویت و رضایت خداوند نهایت تلاش خود را انجام دادند .

علیپور  در پایان تأکید کرد: ما علاوه بر نگاه ملی به راهیان نور، نگاه دینی نیز به آن داریم لذا ضروری است که برنامه اردوهای راهیان نور همچنان استمرار داشته باشد بسیاری از کشورها در دنیا آرزوی چنین برنامه هایی را دارند راهیان نور می تواند به عنوان الگوی انقلاب در سراسر دنیا مطرح باشد.

ارسال نظرات