دبیرقرارگاه دانشجویی شهید زین الدین استان مرکزی:‌ مسئولان در سال های اخیربجای باور به نجات بخش بودن اقتصاد مقاومتی با دادن آدرس های غلط و توسل چشم و گوش بسته به غرب، به پتانسیل جوانان و ظرفیت های فراوان کشور پشت کرده اند.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۶۷
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، امید محترمی دبیر قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین استان مرکزی در آستانه ی سال " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل" ضمن انتقاد از عملکرد منفعلانه ی مسئولان در سال های اخیر در حوزه اقتصاد مقاومتی از رصد فعالیت های  مسئولین در این زمینه توسط جنبش دانشجویی خبر داد.

دشمن اقتصاد را به عنوان پاشنه ی آشیل انقلاب مورد هدف هجمه های خود قرار داده است
 
محترمی در ابتدا با اشاره به تاکید فراوان مقام معظم رهبری در سال های اخیر پیرامون اقتصاد مقاومتی  و گسترش تولیدات داخلی عنوان کرد :‌ دشمن با علم به اینکه یارای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در فضای جنگ نظامی و فتنه انگیزی را ندارد، اکنون حوزه‌ی اقتصاد ما را به عنوان پاشنه ی  آشیل انقلاب هدف گرفته است و می خواهد از این طریق نظام جمهوری اسلامی را از پای در بیاورد.

وی ادامه داد :‌ دشمن داخلی و خارجی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را تحت فشار قرار دهد و از این طریق مردم را در مقابل حکومت قرار دهد و برای این کار هم بهترین راه را محدود کردن منابع  اقتصادی می داند و در این مسیر در سال های گذشته از تمام حربه ها به مانند تحریم بانک مرکزی ایران استفاده برده است.
 

سیاست های کلی اقتصادمقاومتی می تواند به عنوان یک مولد، اقتصاد منفعل ایران را سامان ببخشد
 
دبیر قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین استان مرکزی  افزود : سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي برای تمام شاخصه های مورد نیاز برای پیشرفت ایران و گسترش رشدی پویا را در بردارد و به کار گرفتن این سیاست ها است که می تواند به عنوان یک مولد، اقتصاد منفعل ایران را سامان ببخشد.

محترمی با اشاره به این که بیش از 2 سال از ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی می گذرد گفت : رهبر معظم انقلاب در اوخر سال 92 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را که می توان آن را الگویی علمی متناسب با ظرفیت های ایران دانست در 24 بند با رویکردی درون زا و برون گرا ابلاغ کردند ولی آن چیزی که مهم است این است که چرا اکثر اقدامات در این حوزه در حد شعار باقی مانده است.
 

پیشرفتی که بخواهد از مسیرغرب بدست بیاید بی شک چیزی جز توهم و پیشرفت پوشالی نخواهد بود
 
وی ادامه داد: نظر به پتانسیل عظیم کشاورزی و صنعتی این مرز پر گوهر و ظرفیت بی بدیل نیروی انسانی کار آمد ایران ، اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی حل مشکلات مردم می باشد اما برخی مسئولان ما در کمال تاسف به دنبال آن هستند که با استفاده از آدرس های غلط و نگاه به دستان غرب به پتانسیل جوانان کشور پشت کنند و پیشرفتی که بخواهد از مسیر غرب بدست بیاید بی شک چیزی جز توهم و پیشرفت پوشالی نخواهد بود.

مسئولان استان مرکزی در کلام شعار اقتصاد مقاومتی سر می دهد اما در عمل  تیغ تیز داس دولت تدبیر را بر رگ گردن صنایع قرار می دهد

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین استان مرکزی با اشاره به نسبت استان مرکزی و اقتصاد مقاومتی در دو سالی که از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی می گذرد عنوان کرد : متاسفانه در دو سال اخیر اقدام در خور جایگاه استان مرکزی توسط مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است و ما در شعارهای مسئولان لفظ اقتصاد مقاومتی را بسیار شنیده ایم اما آنچه در نتیجه ی امر حاصل شده است قرار گرفتن تیغ تیز داس دولت تدبیر بر رگ گردن صنایع استان می باشد.

ای کاش استاندار مرکزی بجای پیشگویی دخل رای روحانی در انتخابات 96 به فکر دخل شب عید کارگران می بود

محترمی با اشاره به سخنان اخیر زمانی قمی پیرامون اینکه در سال 96 دکتر روحانی با 25 میلیون رای رئیس جمهور ایران خواهد شد گفت : ای کاش استاندار محترم به جای  این که تمام هم و غمش میزان دخل رای آقای روحانی در انتخابات 96 باشد کمی هم به فکر دخل شب عید کارگرانی بود که چوب بی تدبیری دولت در بخش صنعت را می خورند. سیاست و سیاسی کاری که بخواهد معیشت مردم را تحت شعاع قرار دهد به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی با ابراز تاسف از اینکه هم اکنون کمتر از 45 درصد ظرفیت صنایع استان فعال می باشد ادامه داد: اگر واقعا آقای استاندار دغدغه آن را دارد که عمر دولت تدبیر برای چهارسال  دیگر هم تمدید شود بهتر است به جای این پیشگویی های بی پایه و اساس، با تلاش و کار مجدانه شاخصه های اقتصادی و رفاهی را به گونه ای برای مردم رقم بزند که در وادی حقیقت رای مردم به سمت دولت اعتدال جاری شود ما هم انتظار داریم پیروزی دولت از طریق همراهی با مردم در حل مشکلات اقتصادی رقم بخورد.

جنبش دانشجویی در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل " در برابر کمکاری و سوء مدیریت های مسئولان استان سکوت نخواهد کرد 

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین استان مرکزی با عنوان اینکه جنبش دانشجویی در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل " در برابر کمکاری و سوء مدیریت های مسئولان استان سکوت نخواهد کرد گفت :‌ زمان سر دادن شعار های پوچ در حوزه ی اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان استان مرکزی به پایان رسیده است و جنبش دانشجویی عملکرد مسئولان را در تمامی حوزه های اقتصاد رصد خواهد کرد.

عملکرد مسئولان استان در حوزه ی اقتصاد مقاومتی زیر ذره بین دانشگاه ها قرار می گیرد

محترمی ادامه داد : استاندار مرکزی به عنوان نفر اول دولت تدبیر و امید در استان مرکزی باید به صورت دوره ای پیرامون اقدامات و نتایج عملکرد های خود در حوزه ی اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش بدهد و در همین راستا در بازه های زمانی مشخص از آقای زمانی قمی و مسئولان مربوطه استانداری برای بیان اقدامات در حوزه ی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه های استان دعوت به عمل خواهد آمد.

نسخه ای شفا بخش چون اقتصاد مقاومتی عزت و استقلال ایران را رقم می زند

وی در پایان خاطر نشان کرد : به فضل پروردگار با داشتن نسخه ای شفا بخش چون اقتصاد مقاومتی ، در کویر اندیشه باطل کسانی که وادادگی در برابر آمریکا را برای خود آرزو قلمداد می کنند هیچ بارانی نخواهد بارید و بی تردید انقلاب ما به مدد علم و دانش جوانان و روحیه انقلابی خود اجازه نخواهد تفکر سازش پذیری در برابر دشمنان اسلام در کشور جولان بدهد.

انتهای پیامب/
ارسال نظرات