دبیر اردویی راهیان نور با اشاره به اینکه دومین روز عید در حال سپری استگفت: امار ها حکایت از حضور 12هزار زائر مازنی به سرزمین نور دارد.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۷۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

خبرگزاری بسیج مازندران،  محمد بلباسی دبیر اردوئی زاهیان نور سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: سال نو را به همه مردم تبریک عرض نموده و انشا الله سال خوب و خوشی را پیش رو داشته باشند سرگرد بلباسی با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور از نیمه اسفند گفت: پذیرش و خدمت زائران در خوزستان از اولین حضور زائران آغاز شد و از آن تاریخ تاکنون بیش از 12 هزار زائر وارد مناطق عملیاتی دوره دفاع مقدس شدند.

دبیر اردوگاه راهیان نور سپاه کربلا از اقامت 5 روزه هر کاروان در راهیان نور خبرداد و افزود: کاروانهای مازندرانی ازشمال خوزستان وارد اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک شده و با استراحت یک شبه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

بلباسی ادامه داد: زائران در مدت سفر خود از 9 یادمان و 3 زیارتگاه بهره معنوی دریافت می کنند .

وی با بیان اینکه اسکانی هم برای زائران در خرمشهر تدارک دیده شد گفت: برنامه ویژه ما احیا یادمان هفت تپه است و مطالبات اصلی بر اساس زنده نگه داشتن خاطرات رزمندگان و شهدا همین موضوع در خوزستان است .

بلباسی افزود: امسال برنامه آغاز سال تحویل با حضور خانواده شهدا - رزمندگان- سرداران و مسئولین و 2 هزار زائر مازندرانی و گلستانی در هفت تپه برگزار شد.

وی همچنین از امادگی ستاد اردویی در پذیرایی از زائرین خبردادو گفت: امسال علاوه بر پذیرایی کاروانها بصورت اتوبوس و مینی بوس از زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی می ایند هم استقبال می کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها