زیارت بامعرفت10/

پیام نوروزی، پیام استمرار حرکت براساس اقتصاد مقاومتی است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اکنون در منطقه پاسگاه زید هستیم و اگر آنروز در دوران دفاع مقدس رزمندگان با لبان تشنه و زبان روزه توانستند ایستادگی کنند؛ ماهم باید عمل خود را به همه نشان دهیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۱۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

سرهنگ عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان از اهواز؛ با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهایی که انسان می تواند در زندگی انجام دهد هدف گذاری روی یک برنامه مهم، استراتژیک و راهبردی و استمرار و مداومت آن حرکت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال به نام (اقتصادمقامتی، اقدام و عمل) عملا چند پیام را از نظرم ارائه کرده است، افزود: اولین پیام این است که فقط به واسطه اقتصاد مقاومتی می توانیم جلوی تکان های اقتصادی دنیا را بگیریم و بر روی پای خود بایستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در صورت اجرای مطلب فوق، چهارچوب های اقتصادی و معیشتی مملکت ما حفظ می شود، گفت: این یک راهبرد است که روشمندی آن بستگی به برنامه دارد که در مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح ریزی شده و باید انجام شود.

سرهنگ بایرامی تصریح کرد: درست است که ما با مذاکرات در حوزه برجام و قدرت های هسته ای با ابرقدرت های دنیا و 5+1 تا به نقطه ای رسیده ایم، اما امروز مقام معظم رهبری هوشیارانه فرمود، مذاکرات برجام، امیدها و نگرانی ها.

وی خاطرنشان کرد : امید از این باب است که مردم دیدند با همه دنیا اهل مذاکره و گفتگو هستیم، نگرانی برای اینکه تعهداتی که آمریکایی ها دادند بر روی آن پایبند نباشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دنیای غرب و به خصوص آمریکایی ها نان دادند که قابل اعتماد نیستند که این موضوع جز نگرانی های دید ما است، یادآور شد: ماهمه امیدهای خود را اگر به سمت دروازه های بیرونی ببندیم اشتباه بزرگی است.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه باید روی برنامه ها و اهداف خود استوار باشیم و به آمریکا و اسرائیل که خط قرمز ما هستند اعتماد نکنیم، افزود: پیام دیگر نامگذاری امسال این است که اگر ما یک هدف استراتژیک را بستیم باید تاپایان راه را برویم  و نباید به حال خود بگذاریم.

وی با بیان اینکه عمل و اقدام به این معناست که ما همه را به حق دعوت می کنیم به غیر زبان یعنی با عمل خودمان، تصریح کرد: ما با عمل می  توانیم به مقصودات خود دست یابیم و خداوند در قرآن مجید تاکید به کوشش و تلاش انسان کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیام نوروزی پیام استمرار حرکت براساس اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: اکنون در منطقه پاسگاه زید هستیم و اگر آنروز در دوران دفاع مقدس رزمندگان با لبان تشنه و زبان روزه توانستند ایستادگی کنند؛ ماهم باید عمل خود را به همه نشان دهیم.

سرهنگ بایرامی خاطرنشان کرد: اگر مردانه عمل خود را نشان دهیم پرچم ایران اسلامی بر قلل جهان برافراشته خواهد شد.

ارسال نظرات