یک مسئول اردوی راهیان نور در گفتگو با «بسیج»:

هدف از برگزاری اردوی راهیان‎نور اصلاح نیت‎ افراد است

یک مسئول راهیان نور گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور اصلاح نیت افراد و خالص بودن نیت هاست شهدا فقط نیت خدایی داشتند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۱۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

رضا شریفی کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: با تجربه 12 ساله خود در اردوهای راهیان نور می توانم با جرأت بگویم که حضور در مناطق جنگی و راهیان نور یک توفیق و دعوتی از جانب خود شهداست.

وی افزود: شهدا از تمام لذت های دنیایی خود گذشتند و به جنگ با دشمن رفتند تا از کشور و انقلاب دفاع کنند.

این مسئول اردوی راهیان نور ادامه داد: وقنی فضای جنگ را از نزدیک ببینیم با غربت شهدا و شرایطی که در آن به تکامل رسیدند آشنا شده و آن را درک خواهیم کرد اردوی راهیان نور مانند دانشگاه عمل می کند که وقتی وارد آن می شویم مسائلی را درک می کینم که تا قبل آن غیر قابل باور بوده اند مانند کانال هایی که شهدا حتی دو هفته در آن زندگی می کردند.

وی با اشاره به تأثیرات شگفت راهیان نور در زندگی و تحول افراد گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور اصلاح نیت افراد و خالص بودن نیت هاست شهدا فقط نیت خدایی داشتند.

شریفی در پایان تأکید کرد: برای برقرای ارتباط نزدیک با خدا کسی آبرومند تر از اهل بیت (ع) نیست و برای برقراری ارتباط با اهل بیت (ع) نیز باید افرادی آبرومند را واسطه قرار داد که آن فقط شهدا هستند اگر به شهدا وصل شویم به اهل بیت (ع) هم وصل خواهیم شد استمرار راهیان نور استمرار ارتباط با اهل بیت است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار