"اعزام 135 زائر از اراک به مناطق عملیاتی جنوب"
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: راهیان نور هدیه شهدا به جوانان این مرز و بوم است چراکه احساس مسئولیت در بازدید کنندگان از مناطق عملیاتی، تقویت شده و با حس تعلق خاطر به افرادی که فداکاری بی‌نظیری داشته‌اند، نقش خود را در جامعه بهتر می‌فهمند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۲۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از خواهران پایگاه‌های مقاومت بسیج امروز عازم سفر معنوی راهیان نور شدند.

وی افزود: این تعداد در قالب سه دستگاه اتوبوس به استعداد 135 نفر راهی سفر معنوی راهیان نور شدند تا با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب روحیه خودباوری در آن‌ها تقویت شده و بتوانند در مقابل هجمه‌های نرم دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس که با رشادت در مقابل دشمن صف آرایی کردند و اجازه نداند حتی یک وجب از خاک کشور به دست آنان بیافتد.

پاسدار رضایی با اشاره به تاثیرگذاری سفر معنوی راهیان نور گفت: راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی پرداخته و بقاء نظام اسلامی را تضمین کنند.

وی افزود: دشمن تمامی تلاش خود را به کار بسته تا جوانان را به بیراهه کشانده و برای این کار از طریق ابزارهای نوین ارتباطی از جمله ماهواره کمک می‌گیرند تا فرهنگ منحط خود را مسلط سازد و راهیان نور بهترین ابزار برای مقابله با ابن ترفند دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: راهیان نور هدیه شهدا به جوانان این مرز و بوم است چراکه احساس مسئولیت در بازدید کنندگان از مناطق عملیاتی، تقویت شده و با حس تعلق خاطر به افرادی که فداکاری بی‌نظیری داشته‌اند، نقش خود را در جامعه بهتر می‌فهمند.


پاسدار رضایی با اشاره به لزوم تبیین دوران دفع مقدس گفت: در بیان ارزش‌های دفاع مقدس و اندرزها و پندهای آن دوران باید تلاش شود تمام واقعیت‌های آن روزها از جمله شایستگی‌ها، سختی‌ها، مقاومت‌ها و نبود امکانات به صورتی کامل بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات