در اولین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور خانوادگی ساوه؛

بهترین راه مصون کردن جوانان درک عمیق فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: بهترین راه مصون کردن جوانان درک عمیق فرهنگ ایثار و شهادت است که این مهم در راهیان نور محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۳۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶

سرهنگ پاسدار مجیداحمد جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اعزام مرحله اول اعزام راهیان نور خانوادگی شهرستان ساوه اظهار داشت: اولین کاروان راهیان نور خانوادگی از این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: این کاروان در سفر 4 روزه از مناطق عملیاتی جنوب از جمله فکه، چزابه، دهلاویه، طلائیه، اروندکنار، شلمچه، پادگان شهید محمودوند، معراج الشهدا اهواز، زیارت حضرت دانیال در شوش و یادمان فتح‌المبین بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: این کاروان در قالب 5 دستگاه اتوبوس به استعداد 330 نفر هستند که با هر دستگاه اتوبوس راوی و روحانی همراه بوده تا در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.

سرهنگ پاسدار جعفری با اشاره به تاثیرگذاری کاروان راهیان نور بر نسل جوان انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است.

وی افزود: راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در برابر هجمه‌ها و جنگ نرم دشمن است که بایستی زوایای پیدا و پنهان آن به نسل آینده‌ساز بازگو شود چراکه برگزاری این اردوها باعث شده تا جوانان و نوجوانان ما بتوانند از نزدیک دلاورمردی و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را نظاره‌گر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: در جامعه امروز با توطئه‌ها و تهدیداتی که دشمن از طریق نفود انجام می‌دهد با اعزام کاروان‌های راهیان نور به جبهه‌های جنگ و بیدار کردن ذهن جوانان، می‌توانیم آرمان‌های انقلاب را که حماسه آفرینان بی‌سنگر برای این آرمان‌ها جان خود را فدا کردند به جوانان متذکر شویم.

سرهنگ پاسدار جعفری با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت باید سرلوحه کار جوانان کشور باشد زیرا این روحیه در سال‌های پس از انقلاب کشور را از آسیب‌ها و توطئه های مختلف دشمنان مصون نگه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات