رئیس پلیس راه استان گیلان از افزایش تردد خودروها در سطح جاده‌های استان همزمان با دومین روز از سال نو خبر داد و افزود: تعطیلات سبب شده محورهای فرعی و روستایی علاوه بر محورهای اصلی استان، درگیر ترافیک سنگین و پرحجم بشوند لذا این حجم عبور و مرور نیازمند توجه ویژع رانندگان است.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۳۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

سرهنگ مهیار رستگار، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به ترافیک سنگین و پر حجم در بیشتر محورهای ورودی استان همزمان با آغاز موج اول سفرهای نوروزی، اظهار کرد: ورودی ترافیک در محدوده رشت به قزوین و محور آستارا همچنان ادامه دارد، اما از حجم خودروها کاسته شده است.

وی از افزایش تردد خودروها در سطح جاده‌های استان همزمان با دومین روز از سال نو خبر داد و افزود: تعطیلات سبب شده محورهای فرعی و روستایی علاوه بر محورهای اصلی استان، درگیر ترافیک سنگین و پرحجم بشوند لذا این حجم عبور و مرور نیازمند توجه ویژع رانندگان است.

رئیس پلیس راه با اشاره به تغییرات جوی و لغزندگی جاده‌ها، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از اول فروردین خبر داد و خاطرنشان کرد: تردد وسائط نقلیه سنگین در محدوده رشت به قزوین و محور آستارا به اردبیل در دومین روز از سال نو همچنان ممنوع است.

ارسال نظرات