زیارت بامعرفت13/

پیشرفت70درصدی ساختمان اردوگاه شهید حبیب الهی در اهواز

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اردوگاه شهید حبیب الهی که اردوگاه استقرار زائران گیلانی سرزمین نور است، پیشرفت فیزیکی 70درصدی دارد.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۳۷
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

سرهنگ عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان از اهواز، اظهار کرد: ساختمان اردوگاه شهید حبیب الهی که به عنوان اردوگاه شهدای استان گیلان نامگذاری می شود،70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه  اعتبار احداث این ساختمان از داخل استان و معاون برنامه ریزی ریاست جمهوری تامین شده است، افزود: ما منتظر بودیم تا بخشی از منابع استانی دوباره پشت این پروژه بیاید اما متاسفانه به دلیل مشکلات در راستای اعتبار،تامین اعتبار نشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دو سوله از این ساختمان که زائران باید اسکان پیدا کنند نیمه کاره است، گفت: امسال با تدبیر ستاد راهیان نور استان گیلان، سوله ها، نمازخانه و سرویس های بهداشتی که آماده بودند را برای زایرین گیلانی که به این سفر آمدند اما جا نداشتند ساماندهی کردند و فضای خوبی بود.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه به دستور فرمانده سپاه قدس گیلان 2 سوله نیمه کاره  تا دوماه آینده تکمیل می شود، تصریح کرد: اصل ساختمان موجود آن است که هزینه های سنگینی دارد.

وی با بیان اینکه این فاز تعریف شده، یک فاز راهیان نور استان گیلان است، خاطرنشان کرد: 4 فاز در 20هکتار تعریف شده که دو هزار نفر از زائران گیلانی که به صورت همزمان وارد خوزستان شوند را ساماندهی کنند.

جانشین هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون حدود 6هزار 500 نفر گیلانی از اردوی راهیان نور استقبال کرده اند، اضافه کرد: در نظر داریم تا پایان تعطیلات نوروزی این تعداد را به 10هزار نفر برسانیم.

سرهنگ بابرامی افزود: باید فضایی ایجاد شود که خانواده های گیلانی بخشی از تعطیلات نوروزی خود را در اردوگاه شهید حبیب الهی بگذرانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار