همراه با ورزش در نوروز:

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام نوروز در خلخال آغاز شد

چهارمین دوره مسابقات ورزش فوتسال روستایی جام نوروز در مجموعه ورزشی پوریای ولی شهرستان خلخال کلید خورد.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۰۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضوررئیس اداره ورزش و جوانان و بخشدار مرکزی و جمعی از اهالی ورزش دوست روستای طولش و بفراجرد و شهر خلخال بازیهای جام نوروز خلخال با رقابت تیم های روستای طولش وبفراجرد استارت خورد.

سید ناصر میرمرسلی گفت: در روستای لرد، در روستای برندق ، روستاهای خورش رستم و مرکز بخش خورس رستم ، بخش مرکزی و روستاهای تابعه و بخش شاهرود در پنج رشته ورزشی بازیهای سالنی برگزار و بازیهای بومی و محلی نیز در روستاها با حضور واستقبال گرم اهالی با مساعد شدن وضعیت هوا برگزار می شود.

وی با تقدیر از بخشدار مرکزی شهر ستان خلخال و شورای روستای طولش گفت: با برنامه ریزی انجام شده با جوانان وخانواده های این روستا بیش از 10 تیم فوتسال، 8 تیم بزرگسالان وفوتسال و 32 نفر در گروه های دو نفری شطرنج، 20 نفر در رشته تنیس روز میز و 20 نفر نیز در رشته بیلیارد و 4 تیم والیبال ساماندهی شده که در ایام نوروز با شرکت این تیم ها مسابقات همه روزه در سالن های ورزشی شهر خلخال و سایر سالن ها برگزار خواهد شد.

وی یکی از اصلی ترین نیازهای اهالی ورزش دوست روستای طولش را داشتن سالن ورزشی عنوان و گفت: با پیگیری های انجام شده سوله های سالن طولش نصب و در حال نصب سقف و تکمیل آن هستیم وانشاالله پیگیری برای تکمیل نهایی این سالن در سال جدید در اولویت اداره ورزش وجوانان خواهدبود .

در حاشیه افتتاحیه مراسم آغازین فوتسال جام نوروز از طرف شورای اسلامی روستای پرجمعیت طولش بخش مرکزی خلخال با اهدا دسته گل از سوی اهالی از بخشدار مرکزی و رئیس اداره ورزش وجوانان تجلیل شد.

ارسال نظرات