خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر اقبالیه:

راهیان نور، بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان است

بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان است بیان کرد: راهیان نور، بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان است
کد خبر: ۸۶۵۲۵۲۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
سید علی بابایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر اقبالیه در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تبریک سال جدید اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی دانست و بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان است که برای تقویت ایمان و اعتقاد نسل جوان بسیار مناسب است.
وی افزود: راهیان نور سبب آشنایی هر چه بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و دفاع مقدس شود، در نتیجه یک حرکت مهم فرهنگی و تأثیر گذار در جامعه است.
بابایی تصریح کرد: حضور پرشور مردم و استقبال از کاروان های راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نشان از آن دارد که ملت ما به فرهنگ ایثار و شهادت توجه دارند و می خواهند این فرهنگ در آنها نهادینه و متبلور شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر اقبالیه با اشاره فواید و برکات دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس موجب عزتمندی نظام شده و باید برحفظ و پاسداری از ارزش‌های پاک اسلامی و انتقال مجموعه ارزش‌های متعالی آن دوران به نسل جوان تلاش  کرد.
وی با تاکید بر اینکه متولیان و دست‌اندرکاران راهیان نور مسیر شهدا را تبیین می‌کنند، اظهار کرد: این بزرگترین نقطه قوت این حرکت است، باید زائرین را به افکار، اندیشه‌ها و اهداف شهدا نزدیک کرد ولی آنچه دغدغه دلسوزان فرهنگ دفاع مقدس است این است که نباید حقایق دفاع مقدس را به فراموشی سپرد و یا با تحریف آن از حقیقت دورشد.
بابایی در خاتمه یادآور شد: اعزام نقش بسزایی در پویایی نسل جامعه و آشنایی آن‌ها با فرهنگ دفاع مقدس دارد که امیدواریم با اعزام کاروان راهیان نور در بخش‌های مختلف بتواینم گام بزرگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها