خبرهای داغ:
محمد اندیشگر:

راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم است

رزمنده و روایت گر دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۳۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
محمد اندیشگر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است که باید این فرهنگ دفاع مقدس، به نسل جدید انتقال داده شود.
وی عنوان کرد: راهیان نور یک تفکر بسیجی است و وقتی زائرین به راهیان نور می آیند این تفکر بسیجی به صورت عملی انتقال داده می شود و این حرکت عملی راهیان نور اهمیت زیادی دارد و در این زمینه برنامه ریزی های زیادی انجام می شود تا به صورت نهادینه در آید.
اندیشگر با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، اذعان داشت: هرساله دانش آموزان و دانشجویان که در اردوهاب راهیان نور حضور پیدا می کنند، جنگ نرم را برایشان توضیح می دهیم که جنگ تمام نشده است، جنگ قبلی جنگ سخت بود و الان شکل تاکتیک دشمن عوض شده است وبه صورت نرم شروع به کار کرده است.
روایت گر دوران دفاع مقدس تأکید کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم است و دراین زمینه باید کار مضاعف کرد همانطور که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و دارد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سالهای طولانی است که به بحث اقتصاد اشاره دارد و توصیه به فعالیت های زیاد در این زمینه دارد و امسال هم که فرمودند اقتصاد مقاومتی با اقدام عمل همراه شود وموجب رفع بیکاری شود.
اندیشگر یادآور شد: مردم و مسئولین با همکاری و کمک هم کشور را از اقتصاد بیمار نجات دهیم و باید دیدگاه ها به بیرون از کشور نباشد اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی به جا و درست استفاده کردن است که این وظیفه ماست و فرهنگ اقتصاد مقاومتی را باید شروع کرد همچنان که بسیج در این زمینه وارد شده است.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار