2رکعت نماز و استعانت از خدا و شهیدان مرا به راهیان نور کشاند

به مسجد اطراف رفتم 2 رکعت با خدا راز و نیاز کرده و از شهدا این سفر را طلب نمودم و به سمت کاروان اعزامی رفتم.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۳۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

خبرگزاری بسیج مازندران، زهره سعیدی دانش آموز دبیرستانی می گوید: در دومین سفر راهیان نور خداوند توفیق داد تا با یاری شهدا اولین عید نوروز را درسرزمین نور سپری کنم.

این زائر که از پایگاه مقاومت حضرت زهرا(س) بهشهر بهمراه خواهر کوچکترش با کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی دوره دفاع مقدس در خوزستان بسر می برد خاطره ای زیبا از ارتباط با شهدا نقل می کند.

او ادامه داد: به گونه ای وصف نشدنی از این اتفاق که توانستم برای بار دوم پا به سرزمین نور بگدارم خوشحالم و خوشحالتر انکه در ایام تحویل سال و نوروز 95 در جایی آئین نوروز را برپا کردیم که رزمندگان ، ایثارگران و شهدا با خون های پاکشان در آن لاله سرخ کاشته و به معراج خداوند شتافتند.

دانش آموز بسیجی از اتفاقی عجیب، چنان نقل کرد: از روزها قبل اصرار داشتم تا همراه کاروان راهیان نور سفر ی مجدد داشته باشم، اما هرچه اصرار کردم مسئولین نمی پدیرفتند و می گفتند جا تکمیل است، من هم که ناامید شده بودم فقط بخاطر اعزام خواهر کوچکم(زینب) او را تا محل حرکت اتوبوس بدرقه کردم و با دیگر از مسئولین خواستم تا مرا هم اعزام کنند که پاسخی تکراری دریافت نمودم .

سعیدی اظهار داشت : در این هنگام به مسجد رفتم 2 رکعت با خدا راز و نیاز کرده و از شهدا این سفر را طلب نمودم و به سمت کاروان اعزامی رفتم.

وی بیان کرد: به محض اینکه به کاروان رسیدم مسئولین متوجه شدند یکی از افراد کاروان نمی تواند به سفر ادامه دهد و جای خالی وجود دارد من که مراقب اوضاع بودم به مسئولین گفتم بگدارید به این سفر بروم .

زائر بهشهری افزود: کمتر از یک ساعت به زمان اعزام وقت باقی بود که مسئولین با اعزامم موافقت کرده و تمهیدات لازم را مهیا کردند و توانستم بار دیگر به دیدن یادمانهای شهدا در جنوب عزیمت کنم.

سعیدی می گوید: ارزو داشتم برای یکبار هم که شده سفره 7سین را کنار شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور پهن کنم که امسال توانستم با حضور در 7تپه خوزستان این خواسته را محقق کنم.

وی خاطر نشان کرد: ظهور حضرت ولیعصر(عج) و عاقبت بخیری و عافیت همه مومنین بویژه والدینم از خواسته های مادی من است و در صورت لیاقت نائل شدن به شهادت با توجه به جنسیت زنانه، خواسته معنوی و اخروی من است .

سعیدی پاسداشت خون شهدا، استکبار ستیزی، مجاهدت در کار ، اطاعت محض از فرامین و اشارات مقام عظمای ولایت حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای را از وظایف همه بویژه برادران و خواهران مومن و انقلابی دانست


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار