رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری 14 جشن ویژه نوروزی در ایام تعطیلات نوروز در مناطق مختلف شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۵۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدرضا دشتی اظهار داشت: در ایام نوروز برنامه‌های متعددی برای مردم یزد و مسافران نوروزی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تدارک دیده شده که برخی از این برنامه‌ها هر شب تا پایان تعطیلات نوروز برگزار می‌شود.

وی از جمله این برنامه‌ها به جشنواره «لبخند کویر» اشاره کرد و افزود: این جشنواره در واقع 14 جشن است که در 14 شب ایام تعطیلات در نقاط مختلف شهر یزد برگزار می‌شود.

دشتی با بیان اینکه در اجرای این برنامه‌ها بیش از 40 هنرمند استان یزد از جمله دو کمدین معروف و محبوب یزد «هاشم و باشم» حضور دارند، عنوان کرد: از توان و ظرفیت همه هنرمندان استان در اجرای این برنامه‌‌ها کمک گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، یکی دیگر از برنامه‌های مستمر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ایام نوروز در شهر یزد را جشنواره «نوروز یزد» اعلام کرد و افزود: این جشنواره از 29 اسفند تا 13 فروردین، هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در سینما روباز پارک هفت‌تیر یزد با حضور هنرمندان یزدی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه امسال سال خوشامدگویی به یزد نامگذاری شده، تلاش شده تا برنامه‌های قابل توجهی در سطح استان اجرا کنیم.

دشتی، برگزاری ایستگاه نقاشی «دنیای رنگارنگ من» را نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: این برنامه روز سه‌شنبه 10 فروردین ماه ساعت 17 در پارک بزرگ شهر برگزار می‌شود.

وی، برپایی ایستگاه سازه‌های گلی در روز چهارشنبه چهارم فروردین ساعت 17 و چهارشنبه 11 فروردین ساعت 17 در پارک بزرگ شهر را نیز از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در ایام تعطیلات نوروز در یزد برشمرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین از برپایی ایستگاه اوریگامی و دومینو با اهدای جوایز ارزنده به شرکت‌کنندگان در روز هفتم فروردین ماه از ساعت 17 در پارک غدیر خبر داد.

این مسئول همچنین از برگزاری مسابقات هیجانی «هفت رنگ» خبر داد و افزود: این مسابقه نیز ویژه ایام نوروز است و از اول تا 13 فروردین در پارک غدیر یزد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعدد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در پارک‌های مختلف سطح شهر برگزار می‌شود تا همه مردم و مسافران بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

دشتی ادامه داد: در اجرای این برنامه‌ها، گروه‌های سنی مختلف، سلایق و درخواست‌های اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه نوروز امسال مصادف با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) است، تلاش شده تا برنامه‌های شادی برای این ایام اجرا شود.

وی همچنین از انتشار بروشوری با عنوان «یزد حسینیه ایران»، شهر «قنات، قنوت و قناعت» خبر داد و گفت: در این بروشور که به مناسبت سال خوشامدگویی به یزد منتشر شده است، مکان‌های گردشگری، سوغات و صنایع دستی، آداب سفر و .... به مخاطبان اطلاع‌رسانی شده است.

دشتی با بیان اینکه یزد از ظرفیت‌های، فرهنگی، هنری و ورزشی کم‌نظیری برخوردار است، تصریح کرد: تلاش شده تا از همه ظرفیت‌های هنری و فرهنگی در یزد برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها استفاده شود و ساعات شاد و سرگرم‌کننده‌ای برای مخاطبان برنامه‌ها فراهم شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این سازمان می‌توانند به کانال تلگرامی telegram.me/YAZDFARHANG بپیوندند یا به سایت www.yazdfarhang.com مراجعه کنند.

ارسال نظرات