دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان یزد:

۴۰۰۰ کمپ کویرنوردی ویژه نوروز ۹۵ در استان یزد تدارک دیده شد

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان یزد گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با آژانس‌های مسافرتی استان، ۴ هزار کمپ کویرنوردی برای بازدید مسافران نوروزی ۹۵ تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۶۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: محمدمهدی شرافت با اشاره به کویر یزد به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان اظهار داشت: یکی از جذابیت‌هایی که هر مسافر در سفر جست‌وجو می‌کند، دست یافتن آرامش است که این مهم با سفر به کویر محقق می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان یزد به اقدامات این ستاد برای فراهم‌کردن تسهیلات سفرهای نوروزی گردشگران در نوروز 95 نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای اسکان بیش از 80 هزار مسافر برنامه‌ریزی کرده ‌که بخشی از این اماکن اقامتی مربوط به هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و بخش دیگری از آن به مدارس اختصاص دارد.

وی به روند نظارت بر اماکن اقامتی استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به صورت‌گرفته با دستگاه‌های مختلف، هم‌اکنون دستگاه‌های مربوطه به‌صورت جدی و مستمر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند علاوه بر آن گشت‌های ویژه‌ای با همکاری ستاد هماهنگی خدمات سفر و سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد به‌منظور نظارت بر واحدهای اقامتی و خدماتی این استان تشکیل شده است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان یزد با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته به‌منظور ثبت جهانی قنات‌های یزد، گفت: در سال 95 در نظر داریم بافت تاریخی شهر یزد را نیز در فهرست آثار تاریخی جهان ثبت کنیم.

شرافت با بیان اینکه همکاری‌ها و حمایت‌های خوبی از سوی مجامع جهانی از این طرح شده است ابراز امیدواری کرد: با این اقدامات می‌توانیم هر چه بیشتر در مسیر شناخت جاذبه‌های گردشگری و جذب توریسم استان گام برداریم.

تسنیم/

ارسال نظرات
آخرین اخبار