خبرهای داغ:
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران امروز (چهارشنبه) با غلبه بر برزیل و به نمایش گذاشتن دیداری تماشایی به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام بین قاره‌ای دست یافت.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۳۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، در این دیدار ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه قاطع 3 بر صفر بر تیم آماده برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص این دیدار گفت: ملی‌پوشان کشورمان دیداری زیبا را برگزار کردند و موفق شدند با این پیروزی، بار دیگر قدرت والیبال نشسته ایران را به رخ دنیا بکشند.

وی افزود: در انتهای این رقابت‌ها، داود علیپوریان به‌عنوان بازیکن برتر و مرتضی مهرزاد، بلندقامت‌ترین بازیکن مسابقات نیز به‌عنوان اسپکر برتر معرفی شدند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این مسابقات با تیم‌های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، برزیل، آلمان، مصر و  آمریکا همگروه بود و موفق شد تمام این تیم‌ها را در مرحله مقدماتی مغلوب کند.

در دیدار نیمه نهایی شاگردان رضایی بار دیگر مقابل چین به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند.

رقابت‌های جام بین قاره‌ای والیبال نشسته با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند تا 4 فروردین در جریان بود و پرونده آن برای کاروان کشورمان با کسب یک عنوان قهرمانی در بخش مردان و یک عنوان پنجمی در بخش زنان، بسته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها