لزوم بازسازی و معرفی هفت‌تپه به نسل جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه بر لزوم بازسازی هفت‌تپه، ساخت یادمان شهدا و معرفی این مکان مقدس به نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۴۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسن حسنی طی گفت‌وگویی ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به نام«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مسولان به مسئله اقتصاد مقاومتی باید توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت کشور است و راه حل برون رفت از رکود اقتصادی نگاه به دستان دشمن نیست بلکه با تقویت تولید داخلی و توجه ظرفیت های درونی میتوان از بسیاری از مشکلات عبور کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در خصوص اعزام بسجیان به مناطق جنگی بیان کرد: طبق روال سال‌های گذشته بسیجیان گلوگاه در قالب کاروان های راهیان نور در حال اعزام به مناطق جنگی جنوب هستند.

 

حسنی با تاکید بر لزوم بازسازی هفت تپه گفت: هفت تپه مکانی است که رزمندگان و بسیجیان در گردان‌های مختلف رزمی سازماندهی می‌شدند و به عنوان جولانگاه رزمندگان جهت انجام عملیات‌های مختلف در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

 

وی اذعان داشت: در این مکان خط شکنان و خط نگه‎داران با تمرین‌های مختلف نظامی و مانورها، آموزش‌های نظامی لازم را در دوره‌ای طی می‌نمودند و برای حضور در رزمگاه اصلی خط مقدم آمادگی پیدا می‌کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه عنوان کرد: هفت تپه قدمگاه خیل عظیم رزمندگان و شهدای عزیز است و باید این مکان مقدس را با همت و مساعدت همه دستگاه‌ها استانی و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی کرد.

 

حسنی تاکید کرد: با ساخت یادمان شهدای هفت‌تپه می‌توان ایثار، دلاوری، ازخودگذشتگی و مقاومت رزمندگان اسلام را به نسل جوان منتقل نمود و متولیان در جهت بازسازی و ایجاد یادمان شهدا باید تلاش و مساعدت کنند تا خاطرات رزمندگان در این منطقه برای همیشه ماندگار بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها