سردار سلیمانی در گفتگوی زنده با شبکه خبر عنوان کرد
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت:بیش از 3میلیون و500 هزار زائر راهیان نور طی اردیبهشت 94 تا امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۵۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به اهواز، سرداریعقوب سلیمانی دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگوی زنده با شبکه6(شبکه خبر) با اشاره به شعار امسال راهیان نور گفت:شعار "ما آماده ایم" شعار راهیان نور امسال است و این نشان از آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای ترویج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در میان نسل های امروزی و همچنین پیروی از فرمایشات رهبرانقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور دارد.

وی افزود: امسال شاهد افزایش حضور کمی و کیفی کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سیرصعودی اعزام مردم به سرزمین های نور هستیم به طوری که تا به امروز قریب به 3 میلیون و 500هزار زائر از اردیبهشت سال 94 تا به امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند و قطعا تا پایان فروردین ماه امسال، این اعزام ها افزایش بیشتری خواهد داشت.

دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: 5 استان خوزستان،ایلام،کرمانشاه، بوشهر و هرمزگان در ایام نوروز آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور هستند و استان های کردستان و آذربایجان غربی از اردیبهشت ماه 95 همزمان با افتتاح راهیان نور 95 آمادگی صد در صدی برای استقبال از زائران راهیان نور را دارند.

سردار سلیمانی با اشاره به ظرفیت اسکان در استان خوزستان گفت: بحمدالله در شمال،مرکز و جنوب خوزستان با احداث اردوگاه و زائرسراها، مشکلی بابت اسکان زائران راهیان نور نداریم.

وی با بیان اینکه مردم زیادی به طور خود جوش در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور دارند، تاکید کرد: هر سال شاهد حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و تعدادی از مردم هم با خودروهای شخصی به سرزمین نور قدم می گذارند که آمار آنها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

ارسال نظرات