خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه شهر رازمیان
فرمانده پایگاه حضرت سمیه رازمیان گفت: شهدا خورشیدواره ای هستند که ما را به سوی راه صحیح هدایت می کنند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۶۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، زهرا بشیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با تبریک سال جدید اظهار کرد: بنده چهارمین بار است که به سفر راهیان نور آمدم و احساس می کنم که در این سفر به خدا نزدیکترم و نسبت به شهدا احساس شرمندگی می کنیم چرا که نتوانستیم ارزش های شهدا را آنگونه که شایسته است حفظ کنیم.
وی افزود: خونی که شهدا ریختن هرگز فراموش نمی شود چرا که خون شهدا با این خاک آغشته است٬ جوانان با حضور در این مناطق تحت تاثیر قرار می گیرند و تفکراتشان تغییر می کند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه رازمیان٬ تصریح کرد: این سفر علاوه بر اینکه حس خوبی در من ایجاد می کند٬ مرا به رشد معنوی هم می رساند بنابراین دوست دارم که هر سال به این سفر بیایم.
بشیری یادآور شد: با توجه به اینکه امسال لحظه تحویل سال در جوار شهدا بودم٬ از شهدا خواستم که مرا همیشه به خدا نزدیکتر کنند و از یاد او هرگز غافل نشوم.
وی خاطرنشان کرد: شهدا آن زمان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند الان وظیفه ما این است که شهداء را به سایر جوانان بشناسیم تا نسل جدید بدانند که چه شهداء چگونه انسان هایی بودند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه رازمیان یادآور شد: شهدای ما خورشیدواره هستند که ما باید از آن ها در جهت مبارزه با ماهواره ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنیم.
بشیری در خاتمه اذعان داشت: نهایت تلاش ما در پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه این است که شهداء را به جوانان آشنا کنیم که سفر راهیان نور یکی از فعالیت ها مهم و تأثیر گذار در کشور است.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها