خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اخلاص و صداقت رزمندگان، موجب ماندگاری عملیات والفجر هشت بود

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جهت رضای الهی و انجام تکلیف الهی می جنگیدند و همین موجب شد که این عملیات از ماندگار ترین عملیات های هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۷۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در اروند کنار با تبریک سال جدید به پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از علت های پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به خصوص عملیات والفجر هشت، مرحله اول اتکا به خداوند تبارک و تعالی بود و در مرحله دوم تدبیر، برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و بکارگیری تمام استعداد و توان موجود بود.
وی یکی از محورهای اصلی رمزهای پیروزی عملیات والفجر هشت را هماهنگی و تبعیت از سلسله مراتب فرماندهی و بحث ولایت فقیه و مقام معظم رهبری خواند و یادآور شد: رعایت سلسله مراتب فرماندهی و تبعیت از ولایت فقیه هموراه در همه زمینه ها تأثیر گذار است.
برزگر عنوان کرد: آن چیزی که معمولاً موجب ماندگاری کارها می باشد اخلاص، صداقت و رضای خداوند است و با توجه به اینکه رزمندگان ما صرفا جهت رضای الهی و انجام تکلیف الهی می جنگیدند  موجب شد که این عملیات از ماندگار ترین عملیات های هشت سال دفاع مقدس بود.
 جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه با اشاره به حضور مردم در مناطق عملیاتی جنوب کشور، خاطر نشان کرد: الحمدلله  با گذشت چندین سال از این وقایع مردم حضور پر شوری در این مناطق دارند و این به دلیل صداقت شهداء است که مردم را به مناطق می کشاند.
3001/ت/30
ارسال نظرات
پر بیننده ها