معاون گردشگری اردبیل:

افزایش 7 درصدی جذب توریست از گمرک بیله سوار

از 28 اسفندماه سال گذشته تا 3 فروردین‌ماه سال 95، 6 هزار و 523 گردشگر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۸۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قادر تقی‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید از محل ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل اظهار داشت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا 3 فروردین‌ماه سال 95، 6 هزار و 523 گردشگر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه براساس نظرسنجی‌های انجام شده، گردشگران جمهوری آذربایجان بیشتر با هدف درمان، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، دید و بازدید به ایران سفر می‌کنند، افزود: تسهیل ورود و خروج گردشگران از مرز شهرستان بیله‌سوار با ساخت ساختمان پایانه حمل و نقل و افزایش خدمات در محل پایانه سبب افزایش گردشگران جمهوری آذربایجان به این استان شده است.

تقی‌زاده آمار اقامت مسافران در مراکز اقامتی استان را 32 هزار و 758 نفر در مدت شش روز گذشته برشمرد و بیان کرد: آمار اقامت در مراکز اقامتی شهرستان بیله‌سوار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در 6 روز گذشته، 88 هزار و 729 گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار