تلاش و جدیت بر این است تا با فعالیت این تیم‌ها و ارائه خدمات به مسافران و ترددکنندگان از محورهای مواصلاتی استان شاهد کمترین میزان خسارات ناشی از حوادث و سوانح باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۸۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حجت فتاحی در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در سفرهای نوروزی امسال ما با هیچ گونه تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مواجه نبودیم.

وی از کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در 4 روز نخست سال 95 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در 4 روز نخست سال گذشته ما شاهد فوت 2 نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای بودیم که امسال این میزان 100 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از کاهش 17 درصدی حوادث و سوانح رانندگی در جاده‌های استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: تصادفات منجر به جرح و آسیب‌دیدگی نیز در تعطیلات امسال با 44 درصد کاهش مواجه بوده است.

فتاحی با اشاره به فعالیت 9 هزار و 25 تیم خودرویی در سطح جاده‌های استان اردبیل بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با فعالیت این تیم‌ها و ارائه خدمات به مسافران و ترددکنندگان از محورهای مواصلاتی استان شاهد کمترین میزان خسارات ناشی از حوادث و سوانح باشیم.

وی تصریح کرد: در قالب طرح امدادرسانی جاده‌ای نیز که از 25 اسفندماه سال 94 آغاز شده و تا 14 فروردین‌ماه امسال ادامه می‌یابد 22 هزار و 17 نفر از نیروهای پلیس، هلال احمر، راهداری، اورژانس و تیم‌های پزشکی به حادثه‌دیدگان در جاده‌ها امدادرسانی می‌کنند.

ارسال نظرات