رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

آماده باش کادر درمانی مستقر در اورژانس مراکز بیمارستانی

این نیروها تا پایان تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به مراجعه‌کنندگان و به ویژه گردشگران و مسافران فعال بوده و اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۸۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهاد پورفرضی در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 12 هزار و 521 نفر به مراکز اورژانس در سطح استان اردبیل مراجعه کرده و پذیرش و درمان شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد بیمار مراجعه‌کننده به مراکز اورژانس استان 11 هزار و 722 به صورت سرپایی درمان شده و 799 نفر از مراجعه کنندگان نیز به دلایل مختلف به تشخیص پزشک معالج در بخش‌های مربوطه بستری شده و مورد درمان قرار گرفته‌اند.

وی از آماده‌باش کادر درمانی مستقر در اورژانس مراکز بیمارستانی و نیز مراکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان خبر داد و افزود: این نیروها تا پایان تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به مراجعه‌کنندگان و به ویژه گردشگران و مسافران فعال بوده و اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

پورفرضی با اشاره به استقرار پایگاه‌های اورژانس ثابت در سطح استان بیان کرد: 39 پایگاه اورژانس ثابت شهری و جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و 2 اتوبوس آمبولانس در سطح استان فعال بوده و در قالب 300 کادر درمانی تا 15 فروردین‌ماه به مسافران و گردشگران نوروزی و نیز مردم استان اردبیل خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در شهر اردبیل، گردنه حیران، نیر و سه‌راهی منتهی به شهر هیر خبر داد و گفت: در کنار این ایستگاه‌ها، 37 درمانگاه، 10 بیمارستان دولتی و خصوصی و 3 کلینیک دندانپزشکی نیز تا پایان تعطیلات نوروزی اقدام به ارائه خدمات به مردم و مسافران استان اردبیل می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار