معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان:

کسب رتبه هفتم استان اردبیل از بین 31 استان

استان اردبیل از بین 31 استان و 4 منطقه آزاد موفق به کسب رتبه هفتم اسکان میهمانان نوروزی از 27 اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال 95 شده است.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۸۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قادر تقی‌زاده در بازدید از مراکز اقامتی اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل از بین 31 استان و 4 منطقه آزاد موفق به کسب رتبه هفتم اسکان میهمانان نوروزی از 27 اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال 95 شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل مجموع گردشگران مقیم در مراکز اقامتی استان، خانه مسافر و ستاد اسکان فرهنگیان را 20 هزار و 10 نفر از آغاز مسافرت‌های نوروزی تا به امروز دانست.

وی با بیان اینکه استان اردبیل از نظر داشتن تعداد مراکز اقامتی در کشور رتبه سوم را دارد، افزود: تلاش و جدیت بر این است تا خدمات کیفی و مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی استان از طریق این مراکز ارائه شده و رضایتمندی آنها فراهم شود.

تقی‌زاده با اشاره به بازدید 16 هزار و 234 گردشگر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان اردبیل از 27 اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال بیان کرد: 5 هزار و 667 گردشگر خارجی از جمهوری آذربایجان در مدت یاد شده وارد استان شده‌اند.

ارسال نظرات