مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل:
در قالب این طرح تیم‌های امداد و نجات به کمک حادثه‌دیدگان مختلف می‌شتابند که روزانه در قالب این طرح 63 داوطلب به گردشگران و مسافران ارائه خدمات می کنند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۸۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: به منظور خدمات‌رسانی شایسته و موثر به مسافران و گردشگران نوروزی در استان اردبیل تا پایان تعطیلات نوروزی نیروهای داوطلب هلال احمر فعال بوده و در این زمینه به گردشگران ارائه خدمات و امدادرسانی می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی 15 ایستگاه ایمنی و سلامت در سطح استان اردبیل توسط هلال احمر با 250 نفر از نیروهای داوطلب این نهاد بیان کرد: در کنار این 11 ایستگاه دوستدار کودک و 11 خیمه نماز نیر برپا شده تا بتوانیم زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران ورودی به استان را فراهم کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تصریح کرد: در قالب این طرح تیم‌های امداد و نجات به کمک حادثه‌دیدگان مختلف می‌شتابند که روزانه در قالب این طرح 63 داوطلب به گردشگران و مسافران ارائه خدمات می کنند.

غیبی افزود: در حال حاضر 11 پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار در قالب این طرح ارائه خدمات می‌کنند که تلاش و جدیت بر ارائه خدمات امداد هوایی در کنار این پایگاه‌ها بوده تا بتوانیم خدمات مناسب و لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان ارائه دهیم.

وی از سنجش و ارزیابی میزان رضایت مسافران و گردشگران نوروزی از خدمات هلال احمر استان خبر داد و گفت: به هر یک از چادرهای هلال احمر در سطح استان کد اختصاصی تعلق یافته که مسافران و گردشگران می‌توانند با ارسال کد چادر و نظرات خود به شماره پیامک 1000147 در این زمینه مشارکت و همکاری کنند.

ارسال نظرات