مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل:

ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به مسافرین، از طریق دوچرخه

در طرح سحاب نیروهای هلال احمر با دوچرخه و به‌صورت سیار به مسافران خدماتی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۹۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی در بازدید از اجرای طرح سحاب در اردبیل اظهار داشت: در طرح سحاب نیروهای هلال احمر با دوچرخه و به‌صورت سیار به مسافران خدماتی ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پست‌های ثابت هلال‌احمر هم مثل روزهای گذشته در خدمت مسافران ورودی به استان بودند، تصریح کرد: در این روز 6 هزار و 712 نفر به پست‌های ثابت مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند.

غیبی با اشاره به تعداد مسافرانی که از فضای دوستدار کودک، ایستگاه سلامت و خیمه نماز استفاده کرده‌اند، افزود: روز سه‌شنبه 180 نفر از فضای دوستدار کودک، 134 نفر از خیمه نماز و 344 نفر از ایستگاه سلامت استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در این روز 7 هزار و 565 نفر اقلام مختلف اعم از بروشور، نقشه، مهر و غیره بین مسافران توزیع شده است.

وی از وقوع یک فقره تصادف جاده‌ای و امدادرسانی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: در این تصادف جاده‌ای که در کیلومتر 18محور مشگین‌شهر به اهر رخ داده بود، یک دستگاه خودروی 405 با یک دستگاه خودروی وانت نیسان برخورد کرده بود.

غیبی اظهار کرد: در این حادثه 5 نفر حادثه دیده و یک نفر مصدوم وجود داشت که نیروهای هلال احمر آن یک مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند که یک تیم عملیاتی هلال احمر با 3 نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به امدادرسانی پرداختند.

ارسال نظرات