"در اولین مرحله از اعزام راهیان نور خانوادگی زرندیه"

برای اعزام‌ها ناچار به قرعه‌کشی شدیم

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: متقاضیان راهیان نور شهرستان زرندیه بسیار بودند که ناچار شدیم برای اعزام‌ها قرعه‌کشی کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ضمن اعلام اعزام اولین مرحله اعزام کاروان راهیان نور خانوادگی شهرستان زرندیه اظهار داشت: اولین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور خانوادگی زرندیه از روز هفتم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: 330 نفر در قالب 5 دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام خواهند شد تا تجدید بیعتی با شهدا داشته و با تاثیرپذیری از این سفر معنوی ادامه دهنده مسیر شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ایام میلاد فرخنده بانوی دو عالم هستیم و از سوی دیگر دشمن در تمامی تلاش‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده تلاش داریم تا در این اردوی زیارتی مسابقات فرهنگی و قرعه کشی سفر کربلا برای شرکت کنندگان را در پیش روی خواهیم داشت.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: اعضای خانواده در این سفر معنوی در کنار یکدیگر حضور داشته و با الگوگیری از مسیر شهدا برای خراست از ارزش‌های اسلامی و استحکام بنیان خانواده تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی با لمس سختی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مسیر ایثار و شهادت حرکت می‌کنند و تلاش خود را برای حفظ سنگر اسلام به کار خواهند بست.

وی افزود: خوشبختانه هر ساله از کاروان‌های راهیان نور استقبالی چشمگیری می‌شود و زرندیه از این امر مستثنی نیست ساله گذشته 10 اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند و امسال نیز استقبال بسیاری داشتیم که ناچار به قرعه‌کشی برای اعزام‌ها شدیم.

سرگرد پاسدار مهجوری بیان کرد: امسال اولویت با کسانی بود که برای اولین بار به این سفر معنوی می‌رفتند که این میزان 90 درصد زائران راهیان نور را شامل می‌شود و با کمک مسئولین شهرستانی توانستیم هزینه‌های لازم را تامین و این تعداد را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار